Laihdutus..

Kuokin tuolta 2016huhtikuisista mutta onko joku keksinyt jotain ns tapaa laihduttaa kun imettää koska oikee laihdutushan ei onnistu?
 
Kai siinä on lähinnä se, että syö terveellisesti ja säännöllisesti kun imettää sekä muistaa juoda paljon vettä. Yleensä imetys kuluttaa aika paljon. Jos vielä jaksaa liikkua ahkerasti, niin eiköhän se paino putoa :)
 
Imetän enää kerran päivässä enkä juurikaan pääse liikkumaan, mutta jos en herkuttele liikaa niin kyllä painon saan alas. Nyt kun imetys väheni niin on ehkä tullut 1-2 kg painoa lisää siihen mitä se nyt alimmillaan on vuoden aikana ollut (lapsi 1 v 3 kk).
 
Mulla tippui paino imettäessä ihan itsestään. Samanlailla söin ja herkuttelin kun raskausaikanakin. Lähtöpainoon pääsin, kunnes raskauduin uudelleen.
 
Unohtu vallan hehkuttaa! Vihdoinkin, 1v ja 4kk synnytyksen jälkeen, olen alle aloituspainon! Tekee ihmeitä kyllä mielialalle kun pääsee sen maagisen luvun alle. Mulla se vaati kuukautisten alkamisen. Ennen sitä se 5kg oli ja pysy mutta nyt ollaan jo lähemmäs 7kg kevyempinä. :) Enkä oo lisännyt liikuntaa tai vähentänyt herkkujen syömistä oikeestaan lainkaan.
 
Isännän kanssa otettiin veto. Enemmän prosentuaalisesti painoa pudottanut voittaa prätkäkampetta. Alkupainot otettiin perjantaina ja kisa loppuu juhannusviikolla, eli aikaa reilut 10vko.
 
Ja nyt tarttis kyllä ruveta kunnolla kuurille. Tässä vaan lihoo, kun herkuttelee/kahvittelee jatkuvasti. Imetys ei enää kuluta kaloreita, kun edelleen vain aamuisin imetän. Mun täytyy varmaan kans vetää joku veto päälle. Täytyis olla joku kaveri joka on samassa jamassa. Kaikki kohtalotoverit on kyllä jo laihtunu, joten ei oikein auta.
 
Mun mies oli sitä mieltä, ettei enää voi syyttää raskautta löllömahasta. Pitänee siis raahautua punttikselle. :grin
 
Mä jaksoin vihdoin kuukausi sitten lähtee taas salille :happy: Okei,aina sanotaan että lapsi on tekosyy, mutta kyllä mä voin ihan rehellisesti sanoa että 1vuoden ja 3kk kun herää yössä 5-10 kertaa ei ensimmäisenä oo mielessä salille lähteminen jos saa omaa aikaa käyttöönsä, mä ainakin käytin sen ajan aiemmin nukkumiseen. Nyt kun tyttö nukkuu jo paremmin ja herää vaan pari kertaa yössä on erilailla itelläkin energiaa ja oon käyny 3-4 kertaa viikossa salilla :)
 
Takaisin
Top