La tänään !

Petronella

Silmät suurina ihmettelijä
Nyt vinkki vitosia kuinka pikkuinen tulis maailmaan! Olo tukala. Maha ollu aamusta asti sekaisin ja inhottavaa paineen tuntea mutta siinäpä se! Mites muilla ?!
 
Nousin 28 kerrosta kerrostalon portaita ja tulin ne pomppien alas, ku sapetti niin kauheesti, ku ei synnytystä näkyny. Siitä lähti syntyyn, ja tulos oli ulkona noin 12 tunnin päästä. Voin lämpimästi suositella :joyful:
 
Mulla paineentunne ja sekava maha oli lähestyvän synnytyksen oireita. Edellisenä päivänä olin päättäväisesti tehnyt rivakan kävelylenkin miehen kanssa supistusten toivossa ja niistä välittämättä. Sitkeesti vaan jatkoin niin kauan ku yleisvointi oli hyvä vaikka supistuskivut äityi hurjiks. Kotona ne sitten lakkas mut seuraavana aamuna heräsin koko ajan voimistuviin tiheneviin supistuksiin, suolen tyhjentelyyn ja paineentunteeseen ja siitä vuorokauden päästä olin äiti :) tsemppiä!!
 
Valitettavasti mitkään temput eivät auttaneet omalla kohdalla, joten ite suosittelisin lepäämään tulevaa koitosta varten. Tsemppiä Petronella, kyllä vauva ulos tulee ennemmin tai myöhemmin! :wink
 
Mullakin oli la:n aamuna jotenkin normaalia hankalampi olo, niin kuin vatsa olis kasvanut hirveästi edellisen yön aikana ja itkin syödessä kun en yltänyt ruokapöytään :D lohdutin itseäni ostamalla valtavan määrän karkkia ja menemällä elokuviin. Illalla meni vedet kun istuin sohvalla.
 
Takaisin
Top