La marraskuu 2016

Kolposkopia takana ja jo paljaalla silmällä näkyi,että on muutoksia.80% näistä papan muutoksista paranee itsestään,mutta mie en niihin nyt kuulunut. Sähkösilmukkahoito on ilmeisesti edessä,jossa poistetaan 'saastuneet' kohdat.Ihan kaikkea ei nyt muista,kun jonkin sortin shokki iski.Vaikka tämä vielä kaukana syövästä,mut pysäyttää tehokkaasti miettimään elämään.Tähän päälle vielä pyykkiä viedessä taitettu nilkka,josta ultra löysi nivelsiteen repeämän.Mitähän sitten seuraavaksi... :/
 
Kiitos!Nilkan nivelsiteessä laaja repeämä ja kapselivaurio ja sairasloma vähän yli juhannukseen.Ehtii ehkä siinä ajassa toipua näistä muista uutisista...Onneks tuo pikku ukko ja teinit pitää äidin ajatukset skarppina :wink
 
Zemppiä nuunuu! :Heartred
Itelle on toi sama operaatio tehty jo kahdesti, ja tiedän, että kyllä se hirvittää. Itseä ainakin niin kauan, ennen ku sen poistetunkin palan vastaukset on tullu ja on varmasti positiiviset ja saa huokasta.
Täytyykin muistaa tässä kuussa itekin se aika sinne papaan muistaa taas varata.
Viimeksi oli ihan puolessa vuodessa menny puhtaasta pahaksi...mut ei onneksi tosi pahaksi.
 
Kiitos!Itse kävin viime syksynä ja silloin riitti kontrolli.Nyt olikin sit jo silmällä nähtävissä.Pahinta tää jatkuva odottaminen!!Ja kun ensimmäistä kertaa kolmen lapsen äidillä on vauvakuume niin nyt pelottaa onnistuuko enää.Tietysti ikionnellinen kahdesta teinistä ja yhdestä taaperosta,mut kaipuu vielä yhteen on valtava.
 
Hui, minä olen ollut siinä uskossa että papatarkastuksissa riittää kahden vuoden tarkastusväli :eek:
 
No varmaan normaalisti riittääkin,jos on ns.puhtaat paperit.Minulla ei ollut ja viime syksynä tutkittiin tarkemmin,mutta jatkohoitoa ei silloin tarvinnut vaan kontrolli riitti.Nyt sit kävin ekassa näytteessä,josta odotin tuloksia yli neljä viikkoa ja yli kaksi viikkoa,et pääsin jatkonäytteisiin ja varmaan taas odotan viikkotolkulla tuloksia ja jatkoa.Nyt helpottaa,kun jo valmiiksi tietää,et hoitoa on tulossa.Mutta jatkuva odottaminen ja pelkääminen myös syö kyllä henkistä jaksamista liiankin paljon.
 
Kirje kotiin ja ainoa mitä nyt ymmärsin niin 6kkn päästä taas sama testirumba uudestaan.Mutta nyt ilmeisesti ottavat kolposkopian suoraan ja säästyy monen viikon tulosten odottamiselta.Ja nytkään ei onneks mennyt kuin kaksi viikkoa tuloksissa,kun edellisessä meni yli neljä viikkoa. Puolen vuoden päästä taas ahdistusviikot,mut nyt voi taas hetken hengähtää.Ensi viikolla sit vuorossa pojan sydämen sivuäänikontrolli.
 
Takaisin
Top