Läksiäisviemiset työ/opiskelupaikalle

granger

Näppärä viestien naputtelija
Onko teidän työpaikoilla tapana itse viedä lomalle lähtiessä jotain kahvileipää tms?

Meillä kyseinen tapa on hyvin satunnainen, eikä yleensä järjestetä erikseen mitään kahvitilaisuutta, vaan viedään tarjoilut vapaasti nautittavaksi. Itse häärin tänään keittiössä ja kyhäsin kääretortun (kun mikään taitava sokerileipuri en ole), ja vien sen jo huomenna viimeisen työviikon kunniaksi, että on jotain. Pitänee tosin aamulla hakea kaveriksi jotain valmista kaupasta, kun 100 työkaveria istuu samassa kerroksessa, että riittäisi edes niille lähimmille :)

Mites muut - kuinka koreat tarjoilut olette laittamassa?
 
Meillä on melko pieni työyhteisö ( alle 10 henkeä) niin vein työkamuille keksiä ja jäätelöitä pakkaseen. Tuolle määrälle olis vielä helppo leipoakin. Tuo 100 henkeä tuo jo haastetta :grin
 
Meillä on yksikössä n. 50 työkaveria, joten suht suuresta määrästä myös kyse. Leivoin muffineja koko porukalle ja omalle n. 10 hengen lähitiimille vein lisäksi karkkia. Meilläkään ei ole mitään vakiintunutta tapaa. Itse olen aina tykännyt jotain viedä ennen pidemmälle poissaololle jäämistä.

Vielä tuplasti suuremmalle porukalle tarttuisin myös aika helposti kaupan antimiin ja lähinnä vielä keksi- ja karkkihyllyihin :) Myös hedelmät: viinirypäleet, mandariinit jne. tekisivät varmaankin kauppansa. Tietysti jos kulkee autolla töihin, niin leipomusten kuljettaminenkin on helpompaa: esim. pellillisestä marja- tms. piirakkaa riittäisi kahvin kylkeen varmaankin n. 20 hengelle, mutta saa niitäkin sitten useamman vääntää.
 
Meilla ei yleensa normilomille jaadessa tarjota mitaan, aippalomat ja muut laksiaiset sit erikseen. Mulle jo leivottiin kakku tyokavereiden puolesta ennen kun naa yovuorot alkoi, koska useimpia en enaa nae. Eilen vein ite kaupasta pienen juustokakun kun oli yhen kollegan kanssa vika yhteinen yo. Aion viela jonkun makean piirakan leipasta vikaksi yoksi, siita riittaa sitten muillekin seuraavaksi paivaksi. Meilla on aika pieni tiimi, reilu 10 henkea. :)
 
Takaisin
Top