Pilkki24 Foorumin legenda Torstaina klo: 07:50 #2,441 Enemmän vaan ihmettelisin, että kumpikaan ylipäätään rakentaisi terassin niin tyhmään paikkaan. Tekisitkö punkkitarkastuksen joka ilta?
Enemmän vaan ihmettelisin, että kumpikaan ylipäätään rakentaisi terassin niin tyhmään paikkaan. Tekisitkö punkkitarkastuksen joka ilta?
Emp Tietävä tietäjä Helmikuiset 2026 Torstaina klo: 10:07 #2,442 En Soittaisitko äidille tämän syntymäpäivänä?
harsokukka Asioista perillä oleva Maaliskuiset 2023 Helmikuiset 2026 Torstaina klo: 21:52 #2,443 Toki! Kirjoittaisitko yleisönosastoon omalla nimelläsi, jos asia olisi sinulle tosi tärkeä?
Selah Luottohahmo langoilla Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Torstaina klo: 22:48 #2,444 Voisin varmaan. Jos huomaat jalkapohjassasi syylän, ryhdytkö heti toimenpiteisiin sen poistamiseksi?
harsokukka Asioista perillä oleva Maaliskuiset 2023 Helmikuiset 2026 Perjantaina klo: 22:03 #2,445 Joo, mutta mun tapa poistaa se on hidas mutta toimiva: teepuupöljy, höyläys ja teippi. Pitäisitkö pihakirppiksen?
Joo, mutta mun tapa poistaa se on hidas mutta toimiva: teepuupöljy, höyläys ja teippi. Pitäisitkö pihakirppiksen?
Selah Luottohahmo langoilla Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Perjantaina klo: 22:31 #2,446 Joo, olen harkinnut. Mutta olisi kiva vähän panostaa niin siihen menisi aikaa, eikä olisi kannattavaa Lähtisitkö yksin reppumatkalle kaukoitään?
Joo, olen harkinnut. Mutta olisi kiva vähän panostaa niin siihen menisi aikaa, eikä olisi kannattavaa Lähtisitkö yksin reppumatkalle kaukoitään?
Hyytti Sanaisen arkkunsa ammentaja Eilen klo: 10:18 #2,447 En, jonnekin kotimaahan voisin lähteä Järjestäisitkö lapsellesi nimipäiväjuhlakutsut?
Emp Tietävä tietäjä Helmikuiset 2026 Eilen klo: 19:13 #2,448 En, en oo mikään juhlien järjestäjä. Leipoisitko sisaruksen lapsen synttäreille kakun?