Lähtisitkö tai tekisitkö…

Todennäköisesti, jos tilanne olisi kovin ahdistava. Muuten kyllä puhun aika vähän ystävieni henkilökohtaisemmista asioista. Meillä on onneksi muutakin puhuttavaa. 😄

Viettäisitkö puolisosi kanssa treffi-iltaa etänä, jos ette voisi nähdä fyysisesti?

Onnistuisi helposti, kun tuo mies muutenkin istuu koneensa ääressä niin paljon. Itselle vain vaikka läppäri naaman eteen, niin voisin samalla tehdä käsitöitä.

Lähtisitkö (perhetilanteen salliessa) hätäavuksi Ukrainaan tms. sodan runtelemaan maahan?

En, olisi vähän kurja epäonnistua siinä.

Nyppisitkö kaikki säärikarvasi pinseteillä? (Done that 🥹)
En, sheivaaminen on mulle mun oma spa-hetki💅😌

Lähtisitkö ystäväsi häihin Thaimaahan? (/seen... miten ikinä se kuuluukaan sanoa🙄)

Miksipä en. En tiedä paikasta mitään, mutta olen seikkailunhaluinen.

Nousisitko junaan tietämättä sen määränpäätä?

En. Kerran oli pakko hypätä Kouvolan-junaan vaikken ollut sinne menossa kun toinen juna oli rikki ja sanottiin vain että hyppää tuohon junaan ja etsi konnari joka antaa ohjeet mitä tehdä😨. Lopputulos oli että menin taksilla Kouvolasta Kuopioon VR:n piikkiin.

Muuttaisitko Iisalmeen jos saisit hyvän työpaikan sieltä?

En. Täällä pienessä kylässä keskellä ei mitään on ihan parasta olla😍

Pysyisitkö sisällä kotona kolme vuorokautta putkeen, jos sinulla ei olisi mitään velvotteita poistua?

En. Oli hirveää olla viimeisillään raskaana kun oli pakkasta ja lunta, kun en oikeasti päässyt postilaatikkoa pitemmälle enää.

Vaihtaisitko työpaikkoja päikseen puolisosi kanssa?

Me ollaan samassa työpaikassa...😂 toki syksyllä me molemmat siirrytään opetushommiim opettamaan eri soittimia, eli en painaisi, koska hänen soittimista en osaisi opettaa kuin alkeet. Hänellä olisi sama ongelma minun soittimeni kanssa.

Jos olisi mahdollista, muuttaisitko silmiesi väriä?

Nuorempana se olisi ollut tosi kivaa jopa yksin. Nykyään todennäköisesti en vain uskoisi siellä kummittelevan ja jos kummittelisi niin juoksisin kiljuen karkuun tai saisin jonkun sydänkohtauksen. Miten iän myötä voi muuten muuttua niin paljon nössömmäksi? 😅😂

Lähtisitkö kaatosateeseen viettämään huvipuistopäivää?

Takaisin