Lääkkeellinen keskeytys ja seksi

Unitupuna

Näppärä viestien naputtelija
Marraskuiset 2021
Huhtikuiset 2025
Eli otsikossa tulikin: milloin uskaltaa harrastaa seksiä ilman suojaa? Mulla keskeytynyt keskenmeno, johon lääkkeet 18 pv sitten, ehkä 2 päivää oli runsaampaa vuoroa alkuun, sen jälkeen ihan pikkuhousunsuojalla pärjännyt ja nyt pariin päivään en ole jaksanut käyttää sitäkään. Nyt tänään ei edes pyyhkiessä näy mitään rusehtavaa viirua. Uskaltaiskohan heti tänään harrastaa? Kuitenkin monesti lukenut, et voi olla päivä parikin taukoa välissä ja sit taas vuoto alkanut.

En haluais kohtutulehdusta, mutta ovis ei ole vielä mennyt ja tekis mieli tässäkin kierrossa yrittää.

Haulla en osannut löytää vastausta.
 
Eli otsikossa tulikin: milloin uskaltaa harrastaa seksiä ilman suojaa? Mulla keskeytynyt keskenmeno, johon lääkkeet 18 pv sitten, ehkä 2 päivää oli runsaampaa vuoroa alkuun, sen jälkeen ihan pikkuhousunsuojalla pärjännyt ja nyt pariin päivään en ole jaksanut käyttää sitäkään. Nyt tänään ei edes pyyhkiessä näy mitään rusehtavaa viirua. Uskaltaiskohan heti tänään harrastaa? Kuitenkin monesti lukenut, et voi olla päivä parikin taukoa välissä ja sit taas vuoto alkanut.
Vv
En haluais kohtutulehdusta, mutta ovis ei ole vielä mennyt ja tekis mieli tässäkin kierrossa yrittää.

Haulla en osannut löytää vastausta.

Symppishali kaikkien vaikeuksiesi keskelle. 🙏Yhden kohtutulehduksen itse kokeneena ehdottomasti varmistaisin asian reseptin kirjoittaneetla lääkäriltä tai hänen hoitajatyöpariltaan.
 
Meillä ihan spontaani km rv6 huhtikuussa, niin kyl me sit aika pian vuodon loputtua harrastettiin.
Mulla oli todella tehokkaat neljä päivää vuotoa ja sit loppu kuin seinään. Mäkin oon kuullu ja itse kokenut et voi vielä parin vuodottoman päivän jälkeenkin jotain vuotoa tulla.
 
Mä päättelin, että jos en olis täältä foorumilta lukenut, et vuotoa voi tulla muutamankin vuodottoman päivän jälkeen lisää, en olisi sitä tiennyt ja noissa ohjeissa lukee vaan, et kun vuoto loppuu, saa elää normaalia elämää. Eli eilen pupuiltiin 😆

Vuotoa ei oo tullu enää eilen eikä tänään, tänään ihan jäätävät eggikset ja ovistestissä plussa (raskaustesti nega).
 
Takaisin
Top