Lääkäri paljasti sukupuolen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Onko muille käynyt niin, että menet ultraan ja sanot aivan selvällä suomen kielellä, että et tiedä sukupuolta, etkä halua tietää. Kuitenkin lääkäri ottaa kuvan sukupuolielimestä ja sanoo että tuossa kuvassa näkyy sukupuoli, älä katso sitä kuvaa. Ja sanoo vielä että ei voi erehtyä. Tietenkin siinä itse tajuaa että poika sieltä on tulossa. Ja käynti oli vain siksi että piti katsoa miten päin vauva on. Laskettuun siis 2 vk aikaa..

Onneks meiltä kysyttiin että haluammeko tietää sukupuolen. Ja koska haluttiin ni sit ne kertoi et tyttö ois tulossa ja että ei ole ihan 100% varmoja mutta aika varmasti tulee tyttö :D Oon tosihuono selittämään :)

Onpa kurjaa. :( Yhdelle kaverilleni kävi niin että ei halunnut tietää mutta lääkäri möläytti ultratessa et sielä se neiti voi hyvin, jonka jälkee heti totes että "ups". :/ Kaveria harmitti suuresti, olisi halunnut pitää asian salassa. No, helpottihan se lapsen vaatteiden hankkimisessa jne, mutta silti. Itse taas halusimme kovasti tietää ja harmitti kun ei rakenne ultrassa asia selvinnyt. Onneksi pääsimme ylimääräiseen ultraan joten selvisi kumpi tulossa. :) Ihmisiä ne ultratädit/lääkäritkin ovat. Inhimillisiä vahinkoja sattuu. Teidän tapauksessa kyllä mahdottoman typerästi toimittu.. :(

Jos laskettuun noin vähän aikaa, niin kai se tyttökin voi yhtä hyvin erottua?! Jos vehkeet puuttuu selvästi, niin mikäs muukaan siellä olisi.

Eniten ihmettelen vain sitä, miksi lääkäri ottaa edes kuvan sukupuolesta. Ei kai se asia hänellekkään kuulu millään tavalla, kumpi siellä on.

Takaisin