Kysymys kerrostalossa asuville

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja dfgj
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
D

dfgj

Vieras
Oletteko ikinä laittaneet toisen lukitsemattomaan varastoon jotakin tavaraa, esim. rikkinäistä huonekalua joka ei mahdu roskikseen? Oletteko jääneet kiinni siitä? Jos olette, tuliko siitä jotakin seuraamuksia?

Ei ole tullut tehtyä ja tuskinpa tulee koskaan tehtyäkään. Ei kyllä ole pienessä päässänikään edes moinen käynyt..

me muutettiin edelliseen asuntoon (kerrostaloon) niin meidän varastokoppi oli kattoonast täynnä edellisen asukkaan tavaraa. Huoltomiehet veivät kai paikalliselle jäteasemalle. Ei kyllä tulis mieleenkään täyttää toisten varaastoja, ellei siihen sit olis lupaa.

Toivottavasti kukaan ei oikeasti tee noin. Jos unohtaisin lukita varaston, ja joku toisi sinne tavaroitaan, heittäisin tavaran koosta/määrästä riippuen itse pois tai tilaisin jonkun hakemaan. Lasku menisi luultavasti ja valitettavasti sitten taloyhtiölle, jos en tietäisi tyyppiä. Kyllä suututtaisi.

En ole laittanut, enkä laittaisi.
Yhden asuintalon ullakolle oli raahattu jopa sohvia ja nojatuoleja, autonrenkaita myös. Eivät siis olleet kenenkään varastossa, vaan ullakkokäytävän päässä läjässä.

Nykyään ei asuta enää kerrostalossa kylläkään.

Meillä joku urpo tunki tavaransa meidän komeroon - oli siis about tyhjä komero, niin ei ollut lukkoa. Mut ei nyt tullu mieleenkään, et joku tunkee tavaroitansa toisen komeroon, esim. pyykinpesukone. Soitin kiinteistöön, et hakekaa pois, koska mä en muiden romusta ala maksamaan (sorttiasemalle vieminen).

Eli kyllä noita dorkia löytyy, valitettavasti.

Huh huh tekeekö joku oikesti noin. Kyllä sais ite ihmiset omasta hankkimastaan romusta hankkiutua myös eroon. Ehkä ei tulis sitten ostettua niin paljon turhaa tai huonoa laatua, joka ei pian kalpaa muuta kun varastoon tai kaatopaikalle.

Oi jestas mä voisin kirjoittaa pienen viharomaanin ihmisistä, jotka jättää tavaroita sinne, mihin ne ei todellakaan kuulu! Meidän talossa on ihmisillä tapana jättää ilmeisesti muuttojen yhteydessä roskiskatokseen kaikennäköistä sinne kuulumatonta kamaa, mutta onpa myös varastohuoneen sisäänkäynti tukittu jonkun vatipään kamoilla.

Ärsyttää tollanen ihan suunnattomasti, koska en todellakaan tahtoisi maksaa näiden ignoranttien paskiaisten jätemaksuja mutta pakkohan se on. Jos meidän komeroon joku tunkisi rojujaan, tilaisin kiinteistöhuollon pojat ja valitettavasti maksaisin tästäkin toimenpiteestä seuraavan vuokrankorotuksen yhteydessä. Tietenkin, jos roskaaja saadaan selville, laskuhan lähtee suoraan hänelle mutta aika harvoin näitä kai selvitellään.

Joten jos aloittaja meinaa tehdä jotain kuvailemansa kaltaista, älä! :smiley-angry007

Joo, mulla on samat fiilikset meidän jätekatoksesta, Hanskimus! Vielä joskus teetän sinne saakelinmoisen posterin kierrätyksestä kuvien kera, jos sillä vaikka menisi jakeluun kierrättämisen ajatus. Ärsyttävää, kun katokseen heivataan vaikka muuton jäljiltä huonekaluja, joiden kuljetus kaatopaikalle jää muiden maksettavaksi. Kihisen kiukusta myös, kun löydän muovijätettä bioastiasta. :grumpy:

Ei ole siitäkään kauan aikaa, kun joku vekkuli oli jättänyt kesärenkaansa varaston tukkeeksi niin, ettei naapuri saanut varaston ovea auki. :banghead:

Jep. Juuri eilen kävin meidän talon kellarissa viemässä tavaraa omaan varastotilaan ja kas vain siellä oli käytävä tukittu sohvalla. Ja roskakatoksessa oli vaikka ja mitä ylimääräistä tavaraa, joka kuuluisi itse viedä jätelaitokselle. Taloyhtiöstä oli juuri muuttanut pois eräs perhe ja heidän jäljiltään nämä. Reilu kerhosta hyvää päivää...

Takaisin