Kympit Maaliskuun 2011 menoissa ja meiningeissä =)

Heijaa!

Tiko: Siis ei oo todellista!!?? Voi viddu mikä paska yhtiö! emoticon Piti heti käyä tarkastamassa, että miten on asian laita meijän käyttämällä lentoyhtiöllä. No sinne sai just ton 10 kg/sylilapsi viiä.. Mutta ompa kyllä surkia homma. Ja vielä kun sulla vietävää tuplasti!! Argh! emoticon 

Optikko: No se optikko, jolla kävin onkin vähän semmonen höseltäjä, että saatto olla mahdollista ettei ees kuunnellu minua/ymmärtäny minua ihan kympillä emoticon Oli muutenkin ihan ymmällään, kun astelin sinne ja sanoin, että tulin siihen näöntarkastukseen.. Ei ollu vissiin varauskirjaa pahemmin katellu (kovin oli muuten tyhjänä :P ), nii meni vissiin pasmat hällä sekasin ko yhtäkkiä tulikin asiakas emoticon hehe.


Jeeeee! Saadaan kaupunkiasuntomme käyttöön kesäkuun alusta! Viimein! emoticon Kiva juttu muuten, mutta se tietää taas rahan menoa kun pitää sinne vissiin jotn kalusteitakin ostaa emoticon Mutta samapa tuolle, onneks meillä on esim. astioita varastossa edellisestä asunnosta "ylijääneenä", ruokapöytä löytyy... no siinäpä ne tais ollakkiemoticon Eli aika paljon on ostettavaa, mutta ollaan päätetty ostaa vain kaikki pakollinen, kun siitä kuitenkin tulee "kakkoskoti".


Onneks huomenna on jo perjantai!! Lauantaina tää lähtee vähä emoticon  ja emoticon  



Mukavaa päivää, viimeistä maaliskuista sellaista! 


 
Maya: kuulostaa kovasti samalta sun tilantees ku täällä. Haitkohan samaa työtä ku mä :D ? Koska mulle kans puhuttiin, että vois olla osa-aikanen ja tarve heti :DD En nyt muista mistä päin maailmaa olit..

Ruotsin miljonääriäidit: Ihan paras sarja. Se Maria on kaikista hauskin, kun on muka eniten jalat maassa, mutta samalla tuntuu, että sillä ois vahva lääkitys. Meillä katotaan miehen kanssa molemmat sitä sarjaa :D

Tiko: argh.. ärsyttävää. Toivottavasti saat asiat järjestyyn.

Just ku pääsin sanomasta, ettei meillä enää öisin syödä tuttia, niin kappas viime yön tyttö olikin kainalokanasena, kun toista oli saanut hyssytellä puoleen yöhön mennessä puolen tunnin välein. Vieressäkin itki suunnilleen parin tunnin välein loppu yön ja tutti piti olla koko ajan suussa :DD Nyt on ihan iloinen oma itsensä ja levittelee tossa vieressä vanhoja sanomalehtiä ympäri keittiötä :D

Nyt siiiiiiivoamaan! Iiiihanaa päivää kaikille :D (tuossa jo yläkerran imuroin ja toivoin, että naapurin bilehirmu olis krapulassa nukkumassa, kun meitsi päräyttää imurin 7 käyntiin :DD)

Moi!
 
Tiko: Ota suoraan lentoyhtiöön yhteyttä tosta! Ei ne matkatoimistot päätä saako sylilapsella olla matkatavaraa vaiko eikö. Ja muistaakseni sylilapsella saa olla "omat" matkatavarat. Vauvan ruoan saa ottaa lentokoneeseen mukaan, ei ne tietenkään taida mitää 10kg sallia, mutta ainaki sen määrän saa, mitä ne muksut syö matkan aikana. Sit voit vaa sanoa, että "no meiä lapset nyt on syöny ihan hirveesti" jos kaikki laitat käsimatkatavaroihin. Mut tosiaan soita lentoyhtiöön. Matkanjärjestäjät ja matkatoimistot ei toooooodellakaan päätä lentoyhtiön asioista.
 
Ja itseasiassa vähä kävin tossa kattelemassa, niin ainaki Finnairin sivuilla lukee: Sylilapsella saa olla 1 enintään 23 kg painava laukku matkustusluokasta riippumatta, sekä lisäksi kokoontaitettavat lastenrattaat tai turvaistuin. Turvaistuin voidaan tilan ja turvamääräysten salliessa ottaa matkustamoon.

Mutta siis käsimatkatavaraa ei, ne lasketaan vanhempien käsimatkatavaroihin.
 
Moikka!
Vieläkö joukkoon mahtuu? :) Olen lueskellut juttujanne jo raskausaikana, ja joskus jotain kirjotellutkin.. En vaan ole saanu aikaseksi kerrottua itestäni mitään. Jospa nyt yrittäisin. Eli asustellaan täällä etelässä ja ite oon 24, mies 25. Yks lapsi löytyy, tyttö syntynyt syyskuun lopulla :) Neiti ei vielä ryömi, kerran sen taidon keksi ja unohti myös samantien :D Yöt ollaan nukuttu 3kk ikäisestä heräämättä, mutta nyt lähiaikoina alkanut heräilemään juttelemaan muutamiakin kertoja yön aikana. Hampaitakaan ei vielä näy. Mitähän muuta, ehkä toiseen kertaan :)
 
Tervetulemasta joukkoon Pisku :)

Nyt ei ole enää ollut pahoinvointia, joten menkkoja odotellessa.
Mä olen tänään nenä vuotaen vähän pakkaillut ja koittanut jotain siivoilla. Niin saamaton päivä ollut taas. Jotenkin tuntuu että lysähtynyt vaa ja sitten toi kuntoilukin meni pipareille.
Hääkukista en viel kyl yhtää tiedä mitää. Miksei voi olla vaa jotain postimyynti luettoo mist voisin katsoa niitä? Onko kellää tiedossa mitää hyvää sivustoo, missä olis kukkia, niiden nimet ja arviointi yksikkö hinta?
Thilduska: Se Ruotsin Miljonaari Äiteistä se Paul Ankan vaimo on ihan pihalla. Muistan kun yhdessä jaksossa sanoi: Jos mies vaatii vaimolta suihinottoa(jotenkin näin se meni), niin silloin otetaan suihin, kun muuten joku muu tekee sen  [img]http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a080.gif[/img] 
Sitten hän seuraa miestä kaikkialle hänen keikkailessaan.

STT Uutiset hyvää iltaa. Vaalean vihreitä käkättäviä pääkalloja on muodostunut Helsingin Lauttasaaressa. Syyksi epäillään 6kk ikäistä neitokaista  [img]http://www.cosgan.de/images/midi/frech/c035.gif[/img] 

Tiko: Yhteyttä vaa matkatoimistoon ja mukavaa reissua teille.
 
Mammaliina: http://www.floristi.net/morsiuskimppu.html
http://www.kaisaniemenkukka.com/morsiuskimput.htm
http://www.viitasaarenkukkajahautaus.fi/morsiussidonta.htm
Siinä ny ainaki pari osviittaa antavaa.

Piskulle teretulemasta! Ainahan sitä joukkoon mahtuu!

Jajajaja... Äh pää humisee tyhjyyttään... Niiin! Sitä piti sanoo, et oli aika jännä fiilis palata meiä vanhemmilta kotii tänää.. Kädet vapisi ihan tosissaa, huippas nii maan pirusti ja oksetti. Join sit vettä, otin vitamiinia ja rautaa nassuun ja söin pari leipää ni joha helpotti. Mut pakko kyl myöntää etten Edithiä odottaessa kokenu tällasta kertaakaan.. Kaipa mä sit söin nii julmetusti ;)
 
Moi!

Pisku, tervetuloa pulisemaan!

Thilduska: Täälläkin ollaan koukussa Ruotsin miljonääriäiteihin. Oon kattonu päällekäin 1. ja 2.kautta (nelonen ja liv). Mun suosikki myöskin Maria, se on tosi höpsö, hieman oon minäki epäillyt et ottaakohan tuo jotain mömmöjä. emoticon Kakkoskausi on ollu muutenki parempi. Toi on sellanen aivot narikkaan-sarja, mitä on kiva lösähtää kattoon ku poitsu nukkuu.

Purri: Kiva kuulla noita raskausjuttuja (täälläki ihan pienen pieni kuume). Niin no toivotaan et noita huippausjuttuja ei tuu enempää. Imetätkö muuten ku en nyt yhtäkkiä muista onks siitä ollu täällä puhetta?

Tiko:
Uskomatonta toimintaa! Komppaan muita tossa et lentoyhtiö päättää ei matkatoimisto!

Maru: Kiitti vinkistä, että aukasee toiselle välilehdelle nää sivut ja pääsee lukemaan edellisen sivun juttuja. Tää blondi ei tollasta oo tajunnu! Niin ja onnea tuosta kaupunkiasunnosta! Oliks se muuten teidän poitsu, joka alko vasta puolen vuoden iässä syömään tuttia? Täällä on käymässä sama juttu. Lääkäri sanoikin että vauvoilla on yleensä imun tarve kovimmillaan 6 kk:n iässä. Meillä se pitää kyl täysin paikkaansa ja nyt myös nuiden hampaiden takia täytyy koko ajan saada jotain suuhun. Tuttia oon tarjonnu ja kas kummaa se kelpaakin. Noh, toki en aijo sitä koko aikaa tarjota vaan vaunuissa, autossa tms. tilanteissa.

Maya: Onnea hienosti menneestä työhaastattelusta!

Pojanäiti: Kivan harrastuksen oot löytäny! Täälläki edelleen polttelee jumppaan lähtö mut miehen töitten takia en oo vieläkään päässy! ARGHHH!! emoticon Onneksi kuiten joka päivä oon käyny tunnin vaunulenkin.

Mammaliina: Tsemppiä muuttopuuhiin ja onnea uudesta asunnosta! Raportoihan tänne mikäli ne menkat ei alakkaan.. hih!! emoticon

Mamma:
Kiva ku kävit moikkaamassa. Täällä sua jo kovasti kaipailtiin. Niin ja kiitos taas tuosta ihansta huhtikuun topicista, noi sun runot saa niin hyvälle tuulelle!!

Kaika:
Kyl teidän neiti on hoppuinen. Onnea työpaikasta!

Omaa: Meillä huomenna 6 kuukautisneuvola ja ylihuomenna poitsu on sit sen puol vuotta. Huh, samaa päivittelen kuin muutkin et mihin tää aika menee! Ostettiin poitsulle syöttötuoli ja tänään testattiin hetken istumisella. Kyllä oli jätkä niin touhussa kun sai olla pöydän ääressä. emoticon Mies on parin viikon ajan suunnittelut työpaikan vaihtoa. Se tarkoittaisi meille myös muuttoa toiselle paikkakunnalle. Mies saisi sen myötä hienon mahdollisuuden uralleen mut mun täytyisi jättää vakkaripaikka, kaverit yms. Myös talo pitäisi laittaa myyntiin ja muuttaa vuokralle. Huh! Miehelle haluaisin ton mahdollisuuden suoda mut kyllä hirvittää toi elämänmuutos. Toki sanoin et jos työpaikan joudun jättämään niin sitten laitetaan se pikku kakkonen tilaukseen.. emoticon Onneksi tässä nyt on vielä aikaa miettiä tonne loppuvuodelle asti tätä tilannetta!
 
Hermot jo laantuneet, enköhän mä saa ne mahtumaan ja laitetaan ruokia vähän jokasen aikuisen lentolaukkuun. Gyl tää täst! Lentoyhtiön sivuilla oli vaan myös toi 20 kilon painoraja, mutta lapsista ei ollut mitään mainintaa.

Ny on aamusiivous tehty ja odottelen, kun mies tekee aamupalaa. Tänään tarttis mennä sinne pomon läksiäisiin, mut ei oo yhtään fiilistä. Mut parempi mennä, kun ei tiedä vaikka olisi viiminen kohtaaminen.

Mä odotin niin kiukkuiltaa eilen, kun tytöt nukku eilen päikkärit autossa 2x30 min, eli kello kahden jälkeen ei nukuttu. Onneks ne jakso seiskaan asti, kun tultiin suihkusta niin ne suostu syömään vaan yhden annoksen puuroa puoliksi ja sekin kitinällä alas. Puoli kasilta  sänkyyn ja nukahtivat pullot suussa. Mut onneks ne nukkukin sitte 12,5 tuntia, varauduin jo aikaseen herätykseen =)
 
Takaisin
Top