Kuvia Vauvanvaunuista, sängystä ym.. tarvikkeista.

vauveli

Puuhakas puhuja
Huhtimammoilla oli ihania kuvia vauvan sängyistä ja vaunuista ym. Joten päätin avata tännekin tällasen, mihin saa kuvia lähetellä vauvan tarvikkeista. Tiia olikin jo noista kotiutumisvaatteista laittanu oman. Muita kuvia voi siis laitella tänne ihan kaikesta mitä vauvalle on hankkinu..[;)]
 
Joo! Mä olen kanssa käynyt noiden huhtikuisten kuvia ihastelemassa! Kiva kun alotit meillekin! [:)]
 
Tässä meitin vauvan nurkkaus. Ois se hienoo ku ois oma huone vauvalle, mut tähän hätään mennään näin. [;)] Pinnasänky ja vaatesenkki mahtuu just meitin sängyn jalkopäähän..


 
Ja tässä vaunukoppa ja mummun virkkaama peitto vauvelille. Ratasosa pantiin heti varastoon tilanpuutteen vuoksi.

 
Ihana tuo teidän virkattu peitto vauveli!!! Mistäköhän teidän mummu on saanut ohjeen, sopisiko tiedustella?! Käsiytöihmisenä tekisin hyvin mieluusti itsekin tuommoisen tyypille [:)]
 
Mäpä kyselen illalla ku ollaa yhteydessä ja ilmottelen sit mistä lehdestä tuon ohjeen löys..
 
Tässä nyt sitten mitä ostin pinnasänkyyn.
Tuo vaaleanpunaruutuinen huopa,oli sokoksessa ihan nimellä "Vauvan huopa" olin joskus anopin kanssa nähnyt sen,ja nyt ostin sen :) Ihana pehmee. Sitten sokoksesta lähti myös vauvan pyyhe,tuo pupukuvatuksen kera beige ja pentikin tyyny [:)] Koristaa kivasti tota pinnasänkyä tuo "Pääty-tyyny" (:
Ja alhaalla kuva,bodeista ja pöksyistä jotka pongasin henkast ja maukast. Olin himonnut niitäkin jo pitkän aikaa ja nyt nappasin mukaani <3


 
Saisinpa jo vaunut,sitterin,kantokopan,vannan ja hoitopöydän niin olis aikalailla valmista :)
Nämä kaikki saan siis tutuilta. Ei ole onneks tarvin mitää ite ostaa. Ainahan se olis kiva päästä ite kattoo ja valkkaa,mutta ei mene ainakaan rahaa muutakun näihin pieniin juttuihin niinkun tutteihin,tuttipulloihin,puhd.pyyhkeisiin ja rasvoihin ja öljyihin. Tostakin joukosta puuttuu muutama asia vielä..
 
Voi että mä haluaisin jo pinnasängyn, vaunut ja turvakaukalon kotiin mutta kun ne on mun vanhempien luona edelleen ja pääsen sinne vasta pääsiäisenä [8|] Ei malttais odottaa. Mutta saattaa tietty olla, että jos mun ystävä tulee kotopuolesta kylään tän kuun lopussa, että pyytäisin sitä tuomaan jo sen kaukalon. Se on kuitenkin tärkein varuste, jos vaikka sattuu syntymään etuajassa. Pinnasängynkin voi korvata sillä äitiyspakkauksen lootalla [:D]
 
Täällä meidän tavaroita. Pinnis on vielä tulematta, samoin vaunut. Tossa kuvissakin on toi hoitopyödän pehmuste, itse hoitopöytä on kasaamatta. Isäntä ehkä kasaa sen jopa vasta sit kun ollaan laitoksella. Se on niin simppeli väliaikaisratkaisu, että en mä tiedä onko siinä niin kuvaamistakaan ton enempää.. [:D] Alataso on vaan samankokonen ja siihen tulee sit koreihin tarpeellisuudet.
Oho, "leikkimaton"(mikä lie nimi onkaan)  kaarten jalat on miten sattuu..

 
Saatiin eilen vuokra-asunto tarjous, ja mennään maanantaina katsomaan. Olisi saunallinen rivari kolmio, ihan mun ukon työpaikan vierestä. Mun tuurilla varmaan hirveessä kunnossa [8|] mutta jos sinne huhtikuun alussa muuttais niin ei nyt tänne viitti mitään alkaa kasaamaan lapselle vielä [:)]
 
Lyydia: Ihania varusteita teillä hankittu.. Toi leikkimatto meil on viel hankkimatta samoin ku turvakaukalo ja babysitteri..

Sisko lupas hankkia lahjaksi sellasen pyörivän mobilen sänkyyn, mitä voi vaavi kattella siellä kölliessään ja kuunnella samalla rauhottavaa tuutulaulua.. Meinas et vaatteita tulee lahjaks kuitenki siin paljon, et hän ostaa mielummin jotain mitä oikeest tarviin ja haluun. Kiva niin. [:D] Kukakohan haluis ostaa vielä otsakuumemittarin?? [8|]

Tiia:
Olit ostanu suloset setit henkasta. Tollaset mäkin haluun.. <3

Tirri
: Unohdin kysästä siitä peitosta, mut josko seuraavaks ku puhutaan puhelimessa anopin kaa [:)].. Hajamielisyys vissiinkin iskeny.
 
Juu limenvihreä ja ruskea on meillä pop. Käy molemmille. [:)] Toi leikkimatto on kummipojalta, muut uutena. Mutta toi hoitopöydän pehmustekin oli uutena vaan 12,90. Pikkupiiat sun muut maksaa kympin enemmän, ja mun mielestä toi oli vielä kivemman näkönenkin. Ainakin meille. Eiköhän tuo asiansa aja.

Tulee hirvea ostosvimma kun näkee muiden ostamia ihania vaatteita ym. Onneks mulla ei oo autoa tänään käytettävissä.. [;)] Käydään sit taas ensi viikolla kirpparilla. Nallepukua yritän metsästää! [:)]
 
Voi söpöjä tavaroita teillä jo, itse vois laittaa tuossa myöhemmin kuvia kun ensiviikolla alan osteleen vasta enempi siis hoitopöydän jne. :)
Meilläkään ei ole mahdollisuutta tähän kaksioon tehä omaa huonetta vaaville mutta onneksi se alussa meneekin pinnasängyssä meidän makkarissa, kesällä muutetaan kolmioon tai neliöön niin sitten pikkutyypillekin omaa huonetta kehiin <3
Kävin h&m:ltä tänään ostaan kans nuita I <3 DAD ja I <3 MUM juttuja :) ja sukkahousuja oisin ostanu mut ei ollu newborn kokoja nyt hennesillä. Varmaan näin kesä/kevät vauvaksi nuo sukkikset ja bodyt kätsyjä!
 
vauveli Henkast ja maukasta saa kyllä mun tietääkseni noita. ne on ollut siellä pidemmänkin aikaa. Mutta en tiiä sitten että kuinka kova vienti niillä on siellä teillä päin h&m:ssä [;)] Meet kattelee jos löytyypi. [:)]
 
miiuski Nuo "I <3 MUM" yms.vaatteet on kyllä tosi kovassa suosiossa,en yhtään ihmettele että niitä halutaan kun ne tekstit ovat niin sulosia. [:)]
9.90€ makso se paketti missä on kolme bodya,ne kaks missä lukee ja yks sitten mikä on pelkkä valkoin ja siinä ei lue mtn. Housut ostin erikseen,mutta ne olivat yhdessä ja samassa hengarissa tyyliin "Osta kahdet yhden hinnalla"-mutta siis yhteisenä nuo maksoi jtn 7€ :) Erittäin kattava kokonaisuus. <3
 
Joo siellä hennesillä oli muutenkin jopa edullisempia vaatteita, kuin esim halpahallissa missä tullut käytyä katselemassa ja ostelemassakin :P Tässä kuvaa pinniksestä, siinä on tilapäislakanat nyt, ne tulevat vaihtumaan, kunhan pääsen kangaskauppaan ostamaan mieleistä kangasta ja anopilla teettättää (ei ole ompelukonetta enkä kyllä varmaan osaisikaan) Ja pinniksen paikkakin tulee muuttumaan ja olisi tarkoitus sellanen nallepuhtaulu laittaa seinälle pinniksen viereen 

 
Tulipas isona tuo äskeinen kuva, saas nähä miten tän kans sit :) Niin vaunut on Emman yhdistelmät, itse tykkään kovasti vaikka kaikki eivät taas ole tykänneet kun lukenut netistä arvosteluja. 

 
Takaisin
Top