Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla myös rinnat kipeät, kova väsymys, vatsakipua ja eilen iski myös migreeni.Näitä on tullu tehtyä nyt viime päivät Eka raskaus ja noiden raskaussovellusten laskureiden mukaan laskettu-aika ois 5.5.2020. Onko teillä muilla jo jotain oireita? Mulla ei oikeastaan oo kun tissit arat ja välillä menkkamaista jomotusta ja väreilyä alavatsassa. Eilen yöllä oli aivan jäätävä migreenikohtaus et piti ihan oksentaa pari kertaa. Hirveen vaikee jotenkin uskoo että muka oikeasti on raskaana!
Tuo on kyllä ihan totta. Tuskailin jo viime viikolla vatsakivun kanssa ja laitoin sen lääkkeiden piikkiin. Sitten kun sainkin maanantaina haalean ja tänään selkeämmän plussan, niin johan on kuule vatsakivusta hävinnyt puolet. Kipu on siis edelleen samanlaista, mutta jotenkin sen vaan kestää paremmin, koska siitä kuitenkin toivottavasti seuraa jotain positiivista :)Mulla ei oo vielä kummempia oireita. Perus vatsan juilimiset, mutta ei muuta. Pahoinvointia en odota innolla, mutta senkin otan kyllä vastaan kun palkinnon saa sitten 9kk päästä [emoji2] Pakko yrittää ajatella positiivisesti [emoji23]