Kuvia kesävauvojen varusteista =)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tirri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tirri

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mun mielestä oli niin ihanaa esikoista odottaessa, kun foorumilla postattiin kuvia kaikista hankinnoista mitä vauvalle tehtiin, ja lastenhuoneesta ja vaatteista ja vaunuista ja ja ja =) eli ihan kaikesta mitä olette pienelle hankkineet tai saaneet ni laittakaahan tänne kuvia!

Me saatiin ekat lahjat vauvalle eilen <3 rakas ystäväni toi thaimaasta ihanat pikkutöppöset sekä semmoisen vieterissä roikkuvat söpön muurahais-pehmolelun =D Laitan kuvan tänne kunhan kerkiin =)

Korkataanpas tääkin pino emoticon

Eli tässä meidän pompulan ensisänky ja siellä unikaverina pikku norsu emoticon

ja tässä vielä kuomu ylhäällä

Voi että, toi on kyllä niiiiiiiin suloinen <3 onko teillä keinujaloilla tuo? Täytyykin linkittää äidille tuo lauran lastentarvikkeen sivu, jos vaikka innostuvat ostamaan meillekin tuollaisen =D kyllä aivan varmasti uni maistuu teidän pikkuiselle ninanina =)

Ja BTW, ihana tapetti teillä =)

Tämän verran olen ostanut vaaleanpunaista(ostin jo kuukausi takaperin ,niin varma olin tytöstä hih) Nämä ovat käytettyinä ostettu joten en montaa euroa maksanutkaan. :) Koko on 50cm joten jos vauva on samaaa kokoa kuin veljensä syntyessään(49cm) niin nämä menevät hienosti ensipukuina. 

Takaisin