Kuvaile kamalin vaate joka löytyy kotoasi

Lilyofthevale

Sukkela juttelija
Joulumammat 2018
Tämä tuli mieleen, kun ehdotin miehelle, että mennään huomenna koko perhe retkelle. Ehtona oli, että korjaan miehen retkihousuista reiän takapuolesta. Siinä korjatessani mietiskelin, olisiko housut jo käytetty loppuun, mutta ei kuulemma.
Nuo on minun entiset housut. Ostin ne vuonna 96 halpamarketista, miesten osastolta, naisten osastolla ei ollut samantyylisiä. Ne on metsänvihreät reisitaskuhousut. Siis oli, nykyään väri on rusehtava, siihen ei auta edes 60:n pesu. Tuo reikä tuli itseasiassa takapuoleen, kun putosin puusta, ne jäi johonkin oksa kohtaan kiinni. Kani nakersi niihin myös reikiä lahkeisiin. Olin heittämässä niitä pois niihin aikoihin, kun muutettiin yhteen, mutta mies otti ne omaan käyttöön, autonkorjaukseen ja metsäreissuille. Nyt niitä on paikattu monta kertaa ja se väri vähän häiritsee minua. On kyllä hintansa väärtti olleet, ei tosiaan olleet mitkään kalliit aikanaan. Niihin kuuluu takkiin, sekin edelleen miehellä käytössä... Ei yhtä pahasti kulunut kuin housut.
 
Beiget imetysliivit. Ostin aikoinaan vain kahdet, kun ajattelin ettei niitä kauan tarvitse käyttää. Olen nyt käyttänyt niitä 1,5 vuotta ja näistä beigeistä on tulleet ihan hirveän näköiset. Olen pessyt niitä miten sattuu, joten ne ovat harmahtavat, nukkavierut ja venähtäneet. Kesän päättyessä poltan ne kyllä roviolla.
 
Reikäiset viininpunaiset äitiysleggarit, joita olen käyttänyt kotosalla. Ihanan rennot, ei kyllä purista vaikka kuinka turvottaa! Mutta nukkaiset ja reikäiset kuin mitkä..
 
Vihreä tuulitakki, väri on kyllä yhä yhtä hieno ja kirkas kuin uutena 20 vuotta sitten ja vedenpitävyys ihan ok, mutta reikiä on selässä ja molempien taskujen vieressä, ei mitään ihan pieniä, vaan sellaiset reilut 20cm ja musta vuori näkyy reikien kohdalla varsin hyvin. Olen ostanut kaksikin korvaavaa takkia, mutta jostain syystä tuo aina tuntuu parhaalta. En toki käytä sitä enää, jos on vaarana, että joku näkee!
 
Lapsella on yksi paita, joka ollaan jostain saatu, kun en varmasti sellaista hänelle olisi itse ostanut. Se on rumanvihreä ja siinä on kuva, joka saattaa esittää jotain eläintä. Kuva on niin kulunut ettei siitä saa oikein enää selvää. Kyseinen vaate saattaa mennä roskiin tullessaan pieneksi sen sijaan että säästetään seuraavalle. :rolleyes:
 
Lahjaksi saatu: Räiskyvän kirkasvärinen, ihon(ruhon)myötäinen, satiinikankainen espanjalaistyylinen flamencomekko julmettuine röyhelöineen ja rusetteineen! Kerran kokeilin ja meinasin itseni lisäksi tikahduttaa kolme ihmistä nauruun :hilarious:
 
Miehen mustat,reikäiset ja muodottomiksi venyneet työkalsarit. Ovat kuulemma niin mukavia, kun eivät hiosta tai purista mistään, mutta ei ne kyllä taida mitään paikoillaankaan pitää :hilarious:
 
Kumppanilla on kulahtaneen harmaa t-paita, joka on virttynyt ja alkaa jo reikiintyä. En käsitä miksi hän ei ole heittänyt sitä jo roskiin.
 
Miehellä noita löytyy, ja on noita kuluneita itelläkin, mutta kaikista kauheimmat on miehen collegehousut joissa polvessa on kahden nyrkin mentävä reikä, polvipussit ja peppu roikkuu. Ja pahinta on että se käyttää niitä melkein joka päivä kotona :facepalm: Hmm.. Seksikästä :wink
 
Mulla on vanhoista sydänkuvioisista ja kulahtaneista yöhousuista leikatut "shortsit", joita käytän edelleen yöhousuina. Toiset vastaavat raaskin sentään heittää pois kun olivat täynnä reikiä :yuck:

Pitäs metsästää joskus ihan oikeita yöshortseja :grin:rolleyes:
 
Takaisin
Top