Kuukautissuojien ja vaippojen verotus kevenee
Kuukautisköyhyydestä puhunut Plan pitää veronkevennystä askeleena oikeaan suuntaan.
Varsin hyvä uutinen mielestäni! Vaan pitäisikö teistä niitä saada jopa ilmaiseksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun mielestä jossain S-marketissa oon nähnyHyvä että tulee veronkevennystä. Kertakäyttösuojia ei minustakaan ole pakko saada ilmaiseksi, mutta omalla kohdalla olen kyllä vannoutunut team tamponin jäsensiteet niin kestona, kertona kuin alushousuina ällöttää käyttää. En pidä siitä tunteesta kun koko ajan tuntee sitä kuukautisvalumaa alapäässä. Kuukuppia voisin kuvitella kokeilevani, niitä vain pitäisi saada s-marketin hyllystä että sen oikeasti joskus muistaisi ostaa kokeiluun.
No onpa hyvä! Meidän omassa en oo vielä ikinä bongannut. Tulispa kaikkiinMun mielestä jossain S-marketissa oon nähnyvai sekotanko vaan, kun prismasta siis saa.
Lasten jälkeen en ole pystynyt käyttämään tamponeita, eikä tulisi mieleenkään tunkea mitään kuppeja minnekään. Kuukautishoisut tuntuvat ällöltä ajatukselta - varsinkin kun en usko, että puhdistuisi 40-asteessa, ja tässä huushollissa tulee niin paljon pyykkiä , että ”turhia” 60–asteisia ei kyllä haluta.Ihan hyvä, että alennusta tulee. Tarpeellisia tuotteita.
Omalta kohdalta mieluusti käyttäisin ekologista vaihtoehtoa, mutta en pysty nykyään kuukuppia (tai edes tamponia) käyttämään, joten menen siteillä. Koen kestositeet itselle epämiellyttävinä ja epäkäytännöllisinä hyvin runsaan vuotoni takia, mutta kuukautispikkuhousuja olen ajatellut testata, josko ne pitäisivät vuotoa. Pelkään hieman ettei, niin kertainvestointina sekin on aika iso raha, jos eivät käytössä kuitenkaan ole toimivat.
Aina se, että ekologinen vaihtoehto ei ole käytössä, ei ole omasta halusta kiinni.