Kuukautiset tuulimunan jälkeen

ParvatiPatil

Oman äänensä löytänyt
Mulla todettiin tuulimunaraskaus noin 4 vk sitten ja sain siihen viikon kuurin cytotec-pilleriä. Kaavintaa ei tarvittu ollenkaan. Lekuri oli melko pyllystä [:@], epäempaattinen, vähäpuheinen ja epäselvä ulosannissaan. En hänen puheestaan ymmärtänyt paljon mitään. Käski vain odottaa seuraavat kuukautiset ennen kuin yrittää uutta raskautta. Milloinkahan ne voisi alkaa? Miten teillä muilla on alkanut? Kierto mulla on ollu aina melko säännöllinen.
 
Miten pian on tärpännyt uudelleen? Kova halu olis tulla raskaaksi. Mulla on kaks lasta ennestään, koululaisia jo. Ne raskaudet alkoi melkein ensi yrittämisestä ja sujui helposti. Enää tää ei näytäkään olevan niin helppoa.
 
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
 
Hei!

Mä plussasin viime vuoden huhtikuussa ja kesäkuun lopulla aloin vuotamaan.[&o] Siitä sitten sairaalaan, kun kivut ylty mahdottomiksi. Lääkäri tutki ultralla ja totes ett mulla on tuulimunaraskaus. Sain myös 2 tablettia Cytotecia ja sitten seuraavana aamuna tarkastukseen. En suostunu jäämään yöksi mammojen sekaan. En tyhjentynyt lääkkeillä, vaan jouduin kaavintaan. [:(]Seuraavat kuukautiset alko noin 3 viikon jälkeen. Marraskuussa plussasin uudestaan[:D] eikä edes kovin tehokkaasti yritetty uudelleen. Tällä hetkellä mennään 25 viikolla ja LA 16.7. Tää on meille ensimmäinen ja ikää mullakin jo 35v.

Tsemppiä teille! Kyllä se vielä tärppää!![:)]
 
Alkoihan ne menkat, ihan tasan 4 viikkoa siitä kun otin ensimmäisen cytotec-tabletin. Ihan vain tiedoksi muillekin jotka miettii samaa asiaa. Nyt oon uusi yritys päällä ja toiveikas olo josko tärppäis uudestaan. Tsemppiä kaikille vauvaa yrittäville! [:)]
 
mulla todettiin tuulimuna 12viikon ultrassa helmikuun lopussa, minulle annettiin kaksi cytotec tablettia, josta tuli niin kova verenvuoto että yöllä pyörryin vessaan ja minut kiidätettiin ambulanssilla kätilöopistolle kaavintaan; hemoglobiini oli tippunut 65:n. kuukautiset tuli tasan 4 viikkoa tapahtuman jälkeen ja ne oli heti säännöllisen. Kaksi viivaa tuli 4 päivää sitten, eli kahdet kuukautiset ehti olla välissä. Toivottavasti tällä kertaa käy paremmin. Huolettaa vaikka pitäisikin ottaa vain ihan rennosti.
 
Takaisin
Top