kuukautiset myöhässä

Kyfi2012830

Vasta-alkaja
mulla on menossa tällä hetkellä kp 37/30, aina ollut säännölliset kuukautiset. raskaustestin tein aamulla, mutta negaa näytti. mitä muita syitä kuukautisten poisjäämiseen vois olla? nännien arkuutta ja pahoinvointia ollut eilen ja tänään illalla.

Stressi voi myöhästyttää kuukautisia...Myös jos on ovuloimaton kierto, niin kuukautiset voi tulla myöhässä.

Voithan tehdä vielä parin päivän päästä uuden testin, jos vaan hormonitaso ei ookkaan vielä noussut tarpeeksi..

Stressin sanoisin itsekin. Ja tosiaan, tee parin päivän päästä uudelleen testi, jos ei vieläkään näy!

Stressi vaikuttaa paljon menkkoihin. Rintojen arkuus mulla alkoi n. viikko ennen menkkojen alkamista, joten mulla ei suoraan se kertonut, että olisin raskaana.

Stressi ja kaikenlaiset muutokset elämässä esim. ruokavalion tai liikunnan muutokset. Itellä vaikuttaa jo pelkkä lomamatka.

Mulla normi kp32, testi oli negatiivinen 36:tena pvnä, ja plussasin sitten seuraavalla 40:enä pvnä, mullakin paljon stressiä ollut, ja pistin ensin sen piikkiin, mutta kun ei sitten kk:ta näkynyt niin tein uuden testin, ja ihana niin. On kyllä huoli päällä että onkohan siellä kaikki hyvin, mullakin oli ensi oireena nuo raskaat ja erittäin kosketusherkät rinnat, helpottaa jo aika paljon, ja jos oireeksi voi laskea yhtäkkisten finnien lisääntymisen, niin se olisi ainoa toinen oire.. Muuten aivan normaali olo.. Mutta siis et stressaa, päivä kerrallaan ja uudelleen sitten vaan testaat jos kk:ta ei näy..

joo oon kuullut että kuukautiset voi jäädä pois stressin vuoksi, mutta en ole stressannut. vauva olisi kyllä toivottu, sillä vuoden olemme jo yrittäneet. eli kuukautiset edelleen myöhässä ja testit näyttää negatiivista :(

Takaisin