kuparikierukan poiston ja raskaaksi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

memmu80

Oman äänensä löytänyt
kuinka kauan teillä otti tulla raskaaksi kuparikierukanpoiston jälkeen? itse poistin kierukan elokuussa 2012 eikä testit ole värähtäneetkään. viime kuussa vasta kierto tasottui normaaliin 28 kp:hen.

Minä tulin toisella koko kierrolla raskaaksi, kierukanpoiston jälkeen. Eikä vaikuttanut kiertoon mitenkään. Outoa että sulla on vaikuttanut kun siinä ei ole mitään hormonaalista eli ei pitäisi vaikuttaa kuin ainoastaan siihen raskautumiseen silloin kuin on paikoillaa oikeassa asennossa...tästä nyt ei kauhiasti sulle ollut apua, toivottavasti jo tärppäisi.

Minulta kuparikierukka on otettu syyskuussa -12 pois. Olen myös ihmetellyt kuinka se sekoitti kuukautiskiertoni täysin..kuukautiset jäi pois, söin provera kuurin jolloin menkat palas mutta kierto on ollut hyvin epäsäännöllistä emoticon  edelliset kuukautiset oli 3,5 vko sitten, saas nähdä kuinka nyt käy.
Kyselin sitä lääkäriltä että kuinka tämä on mahdollista kun kierukassa ei ole hormoonia, mutta vastasi että kyllä sen poistaminen voi sekoittaa kierron, ei sen paremmin perustellut. 

KORPPI sitähän se minäkin ihmettelen kuinka kierukka ilman hormoonia sekoitti pakan täysin.

CHOCO mulla ollut kierrot poiston jälkeen tosi sekavat, kuukautiset ovat aina tulleet, mutta kuukautisten kestokin ollut sekava. Samaa sanoivat minulle neuvolassa että voi kuulemma sekoittaa kierron, kyllä se siitä.
helppohan niillä oikeastaan on sanoa, mutta tuntuu niin pahalta tuo negatiivinen tulos kerta kerran jälkeen.

Eilen alkoivat taas uudet kuukautiset ja uusi kierto :(  Toivottavasti sinulla choko on mennyt paremmin :)

olen nuorempana käyttänyt pillereitä ja nopeaa olin raskaana. viimeinen lapsi jonka sain :poistin silloinkin kierukan, meni 5 yritystä, raskaaksi, keskenmeno, heti uudestaan raskaaksi, tosi ongelmallinen raskaus joka päättyi vielä hätäsektioon. voiskohan tällä olla vaikutusta nyt uuteen yritykseen saada se iltatähti. mietin vain kun toivo alkaa jo minut jättämään.

Takaisin