Kunert VIP-yhdistelmärattaat kokemuksia

Siskulinos

Silmät suurina ihmettelijä
Onko täällä kenelläkään kokemuksia kyseisistä rattaista? En kaipaa mitään halpisratas mollauksia, vaan oikeita kokemuksia. On niin kivoja värivaihtoehtoja eikä edullinen hintakaan ole haitaksi, mutta tuo seisontajarru hieman mietityttää. Potkiiko siihen helposti reippaammassa tahdissa?

Meillä on viime talvena ostetut Kunertin yhdistelmävaunut käytössä. Ei oikeastaan muuta moitittavaa kuin se että eivät ole kauhean näppärät kääntymään, eli voimaa saa käyttää etenkin jos aisa on käännettynä niin että lapsi istuu naama menosuuntaan.

Moi!

Me ostettiin kk sitten kyseiset vaunut. Aluksi vähän puolsivat vasemmalle, mutta laitettuani palautetta tästä sain nopean vastauksen ja ohjeet jolla vika korjaantuu. Muiden kokemuksia luettuani selvisi, että se on aika yleinen vika näissä vaunuissa mutta korjattavissa. Itse olen reilu 170cm ja kävelen aika reippaasti aina. Itselläni ei jalka osu tuohon jarruun. Vanhoissa abc merkkisissä vaunuissani jalka osui jatkuvasti siihen tankoon. Itse olen ollut muuten kyllä ihan tyytyväinen vaunuihin. Hinta laatusuhde paikallaan. Vähän ne oli aluksi sellaiset heppoisen tuntuiset vaunut kun vertasi abc design pramy luxe vaunuihin, mutta ovat kyllä olleet tukevat ja turvalliset. Renkaiden kiinnitys vaikutti alkuun aika heppoisilta, mutta hyvin ovat pysyneet paikoillaan päivittäisestä käytöstä huolimatta. Toimitusaika vaunuilla oli n. 2 viikkoa tilauksen jättämisestä. Itellan tyyppi oli käynyt oven takana (eivät siis soita/ilm. Tulostaan etukäteen) ja kun emme olleet kotona niin jätti postilaatikkoon lapun jolla kävimme hakemassa paketin postista. Vaunut mahtuivat 1 isoon laatikkoon. Kokoamisohjeita ei tule mukana, mutta ne oli helppo kasata ilmankin. Runko ylös ja renkaat paikalleen. Joku kirjoitti netissä että ne kokoamisohjeetkin olisi varmaan mahdollista saada pyytämällä myyjältä, mutta jos mä sain ne kasattua ilman ohjeita, niin varmasti saa muutkin. :D

Kiitos vastauksista. Olen kokemuksia lueskellut myös muualta, eikä oikeesti ole mollattu näitä vaunuja. Täytyy siis laittaa tilaukseen ☺ Työpaikalle tilaan, kun siellä on aina joku paikalla. Sinne tilaillaan muutkin paketit

Vakaasti jo päätin että nämä menee tilaukseen, mutta isäntä iski silmänsä emmaljungiin kauppareissulla. Hinta on aivan järkyttävä, mutta pitää kai se antaa sillekin jotain päätäntävaltaa Enemmän vaan tuntuu löytyvän huonoa palautetta emmaljungista kuin noista kunerteista

Jos on todella halpa tai suhteellisen kallis, niin aina löytyy moitittavaa. Olen huomannut, että suurin osa on kuitenkin ollut tyytyväisiä siihen vaunuun, jonka he ovat hankkineet.

siskulinos, varmistathan vain, että kärryt ovat sinulle sopivat, oletan, että sinä tulet käyttämään niitä eniten. Muuten mielestäni on todella kiva, että mies on kiinnostunut vaunuista ja annat hänelle mahdollisuuden olla mukana päätöksessä.

Noita Emmaljungan City Crosseja tullut jonkin verran tullut työnneltyä, kummitytön kanssa. On vaan omasta mielestä turhan kalliit, vaikkakin jämäkän oloiset. Koiran kanssa lenkille on oltava tukevat jokasäässä kulkevat. Isännälle väri tais olla eniten mieleen, auton sävyihin sopii :)

En voisi kuvitellakaan ostavani uusia vaunujahinnan takia, muuta kuin ehkä näitä halppiksia. Mutta koska en niiden laatuun luota niin paljon, ostan mielummin käytetyt Emmaljungat vaikka ne maksaisikin saman verran kuin uudet Kunertit/Baby Mercit tai vastaavat. Minusta käytetyt on aivan ok, meillä on ollut neljät käytetyt vaunut/rattaat ja olleet aivan soppelit. Ainoastaan yhdet Briot oli jo niin vanhat, että nepparit ei pysyneet kiini ja palautin ne kaverille jolta ne oli lainassa.

Jäi sitten Kunertit ostamatta, kun isännän kaverilta saatiin yhden lapsen käytössä olleet Orat. Hyvältä tuntuvat vaikka on siirretty vasta autosta varastoon. Nyt sitten odotellaan vaunuihin kyyditettävää :happy:

Takaisin