Kun seksi ei kiinnosta..

undulaatti

Sukkela juttelija
Huomenta!

Pakko johonkin purkaa tunteitaan... Minua ei ole seksi huvittanut enää moneen viikkoon! [&:] Ehkä kerran viikossa tai kahdessa tulee yllättäen suuret halut, mutta siihen se sitten jääkin. Seksi ei edes satu, että siitä se ei johdu. En ymmärrä mikä minua vaivaa. Eilenkin molempia halutti, mutta loppujen lopuksi se tuntui menevän minun osaltani pakkopullaksi, kun ei huvittanut enää. Seksin loputtua sitten pillahdinkin itkuun [&:] En tiedä mistä tämä voisi johtua. Mies ei ole painostanut mihinkään ainakaan tiedostaen. Hän tosin puhuu paljon seksistä, sillä häntä haluttaa nykyään enemmän kun koskaan [:D] En tiedä, voisiko tämä mieheni puhe seksistä jotenkin ahdistaa minua tiedostamattani asiaa...? Ahdistaa niin paljon, kun haluaisi että kaikki olisi normaalisti, mutta se ei todellakaan siltä tunnu, kun seksi tuntuu pelkältä pakkopullalta [:(] 
Onko kellään ollut ikinä vastaavaa ja mikä avuksi? Auttakaa joku, tunnen olonikin koko ajan jotenkin masentuneeksi asian tiimoilta enkä voi olla miettimättä sitä [:(]

Täytyy vielä lisätä, että olen todella vainoharhainen ja epäluuloinen ihminen yleensä parisuhteessa. Minua on petetty muutaman kerran ja tuntuu, että epäilen koko ajan nykyistänikin, vaikka luotankin häneen eikä hän ikinä ole minua mitenkään pettänyt. Jotenkin ajattelen välillä, että minun olisi pakko, vaikka sitten väkisin, harrastaa seksiä, ettei poikaystäväni hae sitä jostain muualta.. ARHG! Räjähdän kohta näiden tunteideni kanssa [:@]

undulaatti, se on ihan normaalia, ettei seksi aina huvita ja että tulee pitempiäkin kausia, ettei haluta. Sitäpaitsi kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa on kuitenkin ihan hyvä tahti! Itse olen kahdessakin eri suhteessa joutunut tilanteeseen, että ollaan oltu melkein vuosi ilman seksiä, kun miestä ei ole huvittanut. Se jo syö suhdetta ja molemmilla kerroilla etäännyttiin toisistamme niin, että erohan siitä tuli. Eli ei pakosta usein, muttei myöskään kannata liian pitää taukoa pitää. Kerta viikossa taitaa olla pitkissä suhteissa jo paljon, kerran kahdessa normaalia. Tsemppiä! [:)]

Kiitos kannustuksesta Silveri! [:)] Tuli jo tuosta helpottuneempi olo [:)] Ehkä olen vain asettanut seksille likaa painoa. Ja olen vielä nuorikin, niin olen edellisissä (typerissä teinisotkuissa) suhteissa tottunut, että sitä harrastetaan harva se päivä. Nuorille seksi taitaa olla nykyään liiankin tärkeää [&:]

Undulaatille minä voisin omalta osaltani kertoa seuraavaa: odotan nyt viidettä lastani ja joka kerralla on ollut erilaiset halut. "Lapsisaldo" voisiko sanoa näin, on ollut kolme tyttöä ja yksi poika ja nyt rakenneultrassa näkyi olevan poika taas mahassa ja halut ovat tyystin kadonneet! Kroppa kyllä toimii, mutta haluja ei ole, eikä tunnu tulevan...

Minä olen oman kokemuksen mukaan sitä mieltä, että haluttomuus johtuu puhtaasti hormooneista ja aikanaan ne sieltä palaavat ja moninverroin parempina, kun on aika. Ole vain kärsivällinen ja kerro miehellesi avoimesti miltä sinusta tuntuu, niin ei tule mitään väärinymmärryksiä mitenkään päin.

Mulla taitaa olla sitten paranormaali suhde, kun meillä heiluteltiin peittoja ennen raskautta pari kertaa viikossa ja nyt raskauden aikana vielä useammin. [:D] Yhdessä ollaan oltu yli kolme ja puoli vuotta. Ja nyt tuntuu, että minä olen se jolla on halut katossa. Mutta sitä ollaankin miehen kanssa puhuttu, että tilanne voi olla ihan toisin jo huomenna, joten pitää nauttia näistä haluista tässä ja nyt. Eli tärkeintä on puhua sen kumppanin kanssa haluista, oli niitä tai sitten ei, mutta kuhan vaan vältytään väärinkäsityksiltä.

Onhan se varmasti hyvin ihmisestä kiinni. Toivon hartaasti, että minunkin haluni vielä palaavat [:D] Ja pian! Pitää vain oppia ymmärtämään, että joskus voi olla kuivia kausia. Kiitos paljon vastauksista!

Välillä tuntuu myös, että se vika on osittain tuolla omien korvien välissäkin. Stressaa, miettii ja asettaa jutulle liikaa paineita, niin että vähemmästäkin ne vähäisetkin halut hupenevat! [:D]
Olen myös tottunut, että harrastamme seksiä harva se päivä, joten parin päivänkin tauko tuntuu muka kamalalta...

Takaisin