K
kohtaselibaatissa
Vieras
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä nyt 5 vuotta,joista 2 naimisissa. Seksiä oli alussa lähes vain joka päivä ja niin kuin normaalisti se siitä sitten alkoi hiipumaan ja nyt ollaan siinä pisteessä että mieheltä saa nyhdettyä seksiä (hyvällä tuurilla) 1-2 kertaa kuukaudessa. Aina kun kysyn, niin vastataan että ei jaksa, ei nyt, tai että kuksitaan huomenna. ( sitä kuksitaan huomenna on parhaimmillaan saanut kuulla yli kuukauden verran joka päivä) Olen ostanut korsettia ja vaikka minkälaista hepenettä, molemmille leluja, yrittänyt että katsotaan yhdessä netistä jotakin jos mies vähän innostuisi, mutta ei. Lelut ja korsetit on jääny kaapin pohjalle. Olen itse kuitenkin 21v, en lihava, enkä laiha, treenaan kovasti, joten ei pitäisi siitä olla kiinni. Mies on taas minua 10v vanhempi.
Joskus on sanonut että halut on mennyt kun me riidellään koko ajan. No, tottakai pieniä nahisteluja ja väittelyjä on aina silloin tällöin, mutta isommat riidat voidaan laskea yhden käden sormilla( siis mitkä minä lasken isoiksi riidoiksi). Joskus taas sanonut että halut mennyt, kun ei saa käydä kavereiden kanssa ryyppäämässä ilman minua tai tehdä mitään. ( Kahden käden sormiin mahtuu taas ne, kun olen ollut miehen mukana ryyppäämässä, muutaman kerran kuskina. Ja omasta mielestäni on saanut tehdä (kalastaa, lasketella,käydä pelaamassa tms.) aivan siinä missä muutkin, tai oikeastaan aina kun on ollut mahdollista.
Mitä tuohon nyt pitäisi sanoa? Onko muilla ollut vastaavaa?
Joskus on sanonut että halut on mennyt kun me riidellään koko ajan. No, tottakai pieniä nahisteluja ja väittelyjä on aina silloin tällöin, mutta isommat riidat voidaan laskea yhden käden sormilla( siis mitkä minä lasken isoiksi riidoiksi). Joskus taas sanonut että halut mennyt, kun ei saa käydä kavereiden kanssa ryyppäämässä ilman minua tai tehdä mitään. ( Kahden käden sormiin mahtuu taas ne, kun olen ollut miehen mukana ryyppäämässä, muutaman kerran kuskina. Ja omasta mielestäni on saanut tehdä (kalastaa, lasketella,käydä pelaamassa tms.) aivan siinä missä muutkin, tai oikeastaan aina kun on ollut mahdollista.
Mitä tuohon nyt pitäisi sanoa? Onko muilla ollut vastaavaa?