kun miestä ei kiinnosta sängyssä mikään...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kohtaselibaatissa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
K

kohtaselibaatissa

Vieras
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä nyt 5 vuotta,joista 2 naimisissa. Seksiä oli alussa lähes vain joka päivä ja niin kuin normaalisti se siitä sitten alkoi hiipumaan ja nyt ollaan siinä pisteessä että mieheltä saa nyhdettyä seksiä (hyvällä tuurilla) 1-2 kertaa kuukaudessa. Aina kun kysyn, niin vastataan että ei jaksa, ei nyt, tai että kuksitaan huomenna. ( sitä kuksitaan huomenna on parhaimmillaan saanut kuulla yli kuukauden verran joka päivä) Olen ostanut korsettia ja vaikka minkälaista hepenettä, molemmille leluja, yrittänyt että katsotaan yhdessä netistä jotakin jos mies vähän innostuisi, mutta ei. Lelut ja korsetit on jääny kaapin pohjalle. Olen itse kuitenkin 21v, en lihava, enkä laiha, treenaan kovasti, joten ei pitäisi siitä olla kiinni. Mies on taas minua 10v vanhempi.
Joskus on sanonut että halut on mennyt kun me riidellään koko ajan. No, tottakai pieniä nahisteluja ja väittelyjä on aina silloin tällöin, mutta isommat riidat voidaan laskea yhden käden sormilla( siis mitkä minä lasken isoiksi riidoiksi). Joskus taas sanonut että halut mennyt, kun ei saa käydä kavereiden kanssa ryyppäämässä ilman minua tai tehdä mitään. ( Kahden käden sormiin mahtuu taas ne, kun olen ollut miehen mukana ryyppäämässä, muutaman kerran kuskina. Ja omasta mielestäni on saanut tehdä (kalastaa, lasketella,käydä pelaamassa tms.) aivan siinä missä muutkin, tai oikeastaan aina kun on ollut mahdollista.

Mitä tuohon nyt pitäisi sanoa? Onko muilla ollut vastaavaa?

Oon 21v kans ja mies 9v vanhempi, meillä oli kans sama tilanne. Mies sanoi jatkuvaan ettei jaksa eikä huvita ja itte yritin sirkustemppuja tehä, kunnes en itekkää enää jaksanu koko aikaa ruinata. Sitten puhuin ukon kanssa tästä, niin se vaan sanoi että se oli semmonen kausi ja siinä se. Me ollaan oltu 3,5v yhessä ja selvästi peti puuhat on vähentyny. Mut jotenki sitä osaa olla onnellinen jo siitä läheisyydestä, eikä piä seksiä enään niin tärkeenä.
Välillä änkeen miehen kainaloon jos se ei ite ota mua, pusuttelen häntä vaikka sitä ei kiinnostais :D
Voisko miestäsi ärsyttää ne pienet nahistelut ja pitää niitä riitoina, vaikka itse et piä. Ja eihän ne pienetkää nahistelut oikein mukavia ole.. Alussa minä motkotin miehelle vähä kaikesta ja synty pikku pikku riita, mutta muutin sitte asennettani, enkä enään vaatinut mieheltä esim. tiskien laittamista ja pyykkien pesemistä. Tai valittanu miks kaikki sen vaatteet on lattialla jne. Hitto se on mies, eikä sitä kiinnosta tuommoset asiat :D ja nyt mies tekee enempi kotitöitäki, kun en vaadi mitään :D

Takaisin