kun ei kerkiä mitään!

Banijaa

Silmät suurina ihmettelijä
Miten ihmeessä saatte ajan venymään riittävän pitkäksi? Itellä kaikki energia kuluu töissä kun on kuudenpäivän työputkia ja 9 tunnin päiviä, siellä täällä yksi vapaapäivä ja työskentelen "vain" lähimarketissa.. aikaa ei paljoa enään ole kun olen jo 28+2, remontti kesken, mitään muuta kuin vaunut saanut hankittua ja nekin randomilla netistä tilattuna kun ei kauppaan asti kerkiä edes katsomaan mitä tarjolla olisi, sukulaiset moittii kun ei koskaan käy tai soita. Jos vahingossa sattuu saamaan vapaapäivän se menee siivotessa.. miten ihmeessä kerkeätte ja jaksatte?

Minäkään en kerkiä mitään, töissä välillä 8 päivää putkeen ja 9 h työpäiviä, sitten ehkä jopa 1 vapaa ja taas mennään pitkää putkea. Itse olen vielä ihan alkuvaiheessa raskaana, mutta en kyllä jaksa enää yhtään tällaista. Pakko kertoa kohta töissä tilastani, ja vaatia lyhyempiä viikkoja ja työpäiviä. Sekä en kyllä ala enää nostelemaan mitään painavia tavaroita, aina sattuu selkään ja vatsaan sen tehdessä:( olen siis ravintola-alalla ja työtä tehdään yksin. Kaikki kuormat sun muut pitäisi saada purettua, palvella asiakkaita ja tehdä ruokaa. plus vielä toimistohommat. Jos en saa lyhyempiä päiviä, enkä viikkoja mun on pakko lähteä tosta työstä. Työkkäri, täältä tullaan... Enkä myöskään välillä näe 2 kuukauteen muita kuin poikaystävääni ja kaikki vapaa-aika menee siivoamiseen. En ehdi edes ruokaa laittamaan kotona!

Ja jouluhan on vielä niin mukava lisä stressi tähänväliin.. missähän välissä kerkiäis lahjoja käydä katsomassa, saatika joulusiivot tehdä.

Takaisin