Kyfi1646340
Jostain jotain jo tietävä
Puoli vuotta sitten aloin seurustella miehen kanssa jonka näin täydellisenä. Muutin hänen luokseen Ouluun(onneksi suurin osa suvustani asuu täällä). Vielä pari päivää sitten tuo mies tuntui täydelliseltä... mutta nyt hänen puheensa tuo esiin jotain muuta... luulin vielä pari päivää sitten meidän olevan onnellisia... odottavan onnellisena perheenä pientä poikaa... nyt tuntuu että kaikki särkyy käsiin... ensin mies puhui että tyttöjen kanssa asuessaan päineen hänellä meni paljon paremmin(edellisestä liitosta hänellä 2 tyttöä)... lisäsi loppuun että nyt päineen asuminen ei onnistu enää... niinkuin olisin rikkonut heidän väliltään jotain... tuli tunne että olemme yhdessä vain lapsen tulon takia... tänään tuo tunne palasi kun mies hehkutti sisareni(15.v) pituutta ja kertoi että meidän pituus eromme häiritsee häntä(hän 3 cm minua lyhyempi)... minulle on nyt tullut se tunne että hän katuu sitä että aloimme seurustella, menimme kihloihin ja hankimme yhteisen lapsen.. olen lähes viimeisilläni raskaana enkä tiedä mitä tehdä... en haluaisi viedä poikaa isältään pois mutta onko meidän järkeä jatkaa jos rakkaus on yksipuolista(minä rakastan häntä erityisen paljon)... auttakaa!!!