Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Poikaolo on ollut ihan alusta asti. Mulla kyllä tuppaa näppyä naamaan ihan samalla tavalla ku tytönkin raskaudessa :D
Toisaalta toivoisin tyttöä että pääsis käyttään taas noita ihania vaaleanpunasia pikkuvaatteita :) Mutta pääasia on että saisi syntyä terveenä ja olla terve.
Mulla on vaaka on kallistunut pojan puolelle, voipi johtua siitä että tää raskaus on nii paljon erilaisempi mitä ensimmäinen. Pahoinvointia ei ensimmäisen aikaan ollut, nyt puolestaan sitä oli reilusti, onneksi se on kuitenkin nyt huomattavasti vähentynyt. Muutenkin oireilut on ollut ihan erilaisia... No finnejä on taas poksahdellut niinkuin ekankin aikana.
Mukavahan se olisi jos nyt tulisi poika niin olisi sitten kumpikin, tyttö sekä poika, mutta se on nyt loppujen lopuksi ihan sama kumpi tulee, yhtä rakas tästäkin perheenjäsenestä tulee :)
Toivottavasti sattuu rakenneultraan niin mukava kätilö joka suostuu kertomaan ja mahan asukki suostuu näyttämään kumpi on :) Me kun kumpainenkin, siis mieheni ja minä, haluaisimme tietää sukupuolen :)