Kumpi olo

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mirde
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mirde

Puuhakas puhuja
Eli kertokaas, kumpaa sukupuolta VEIKKAATTE odottavanne ja onko jotain perusteluja fiilikselle. :)

Mä en ehkä osannut käyttää tätä äänestystä..  Mutta kertokaa ketjuna jos tuo ei pelitä.

Meillä esikoinen siis tyttö ja mä LUULEN, tai oikeastaan LUULIN, että nyt tulee poika. Olo on ollut IHAN erilainen. Huono olo ja eri himot. Paitti että nyt ne on muuttunu samoiksi.. :D Samaten yksi "selvännäkijä" sanoi mulle aikaisemmin, että näkee meille tulevan poikalapsen toiseksi.. sekin painaa mielessä. Lisäksi nyt pukkaa finnejä ja viimeksi ei: joku lääkäri on sanonut, että se johtuu poikasikiön erilaisista hormoneista.. Mutta nyt mä olen huomannut katselevani taas tyttöjen juttuja ja miettivän tyttöjen nimiä.. että josko sittenkin.. ;) En tiä. Ihan samahan tuo on loppuviimein ja kumpikin on yhtä toivottu.

mä luulen että tulee tyttö.

esikoinen oli poika, ja kauheesti just tuli finnejä, nyt ei oo juuri lainkaan tullu!! lisäks mä HALUUN kauheesti saada tytön, myönsin sen just ittelleni :) haluun kokee molemmat. napsun takia toivoisin vaan poikaa, leikkikaveriks..

Poikaolo on ollut ihan alusta asti. Mulla kyllä tuppaa näppyä naamaan ihan samalla tavalla ku tytönkin raskaudessa :D 

Toisaalta toivoisin tyttöä että pääsis käyttään taas noita ihania vaaleanpunasia pikkuvaatteita :) Mutta pääasia on että saisi syntyä terveenä ja olla terve. 

Tämä odotus ollut ihan erilainen kuin esikoisen kanssa. Veikkaan kovasti tyttöä, esikoinen kun on poika. On jotenkin ihan tyttö fiilis. Oireet paljon voimakkaammat. Ennustaja ennusti minulle kesällä että meille tulee pieni tyttö hyvin pian. Pari kuukautta siitä olin raskaana. Mutta tuli kumpi vain, kunhan on terve :)

Mulla on tyttöolo. En osaa kyllä sanoo miksi. Raskaudet on ollu ainakin toistaseks aika samanlaisia. Tässä raskaudessa pahoinvointia on  ollut enemmän, mutta nyt en oo joutunu oksentaa, kun taas Micoo oottaessa oksensin jokusen kerran. Viime raskaudessa alussa himoitsin kauheesti makeeta ja nyt taas makee ei mee alas millään, vaan kaikki hapan ja kirpeä himottaa.
No mutta ihan sama kumpi tulee, kunhan olisi terve <3

Hah... mulla ei taaskaan mitään oloa :) iskälle toivon tietysti tyttöä kun on jo äidin näköinen poika taloudessa ja on ollut sitä huonoa oloakin, muuten en tunne edes olevani raskaana :) toki on turvotusta ja issias vaivaa ja maha kasvaa... liikkeetkin tuntuu aina välillä, mutta muuten olo ihan normaali :D Huom, ei edes kiukkua tai itkuisuutta... ne tulee sitten vasta lopussa ;)

Äiti ja sukulaiset sanoo että on tulossa poika kun ei ole lähes ollenkaan pahoinvointia (paitsi välillä yököttää). Mulla on kanssa hiukan poika olo mutta tulee sit kuitenkin tyttö. Oli miten oli ihan sama kumpi tulee se on silti rakastettu esikoinen <3

aiku mua nauratti toi ennustus... senmukaan olis sit tulossa isin näköinen poika vissiin kun on ollut kuitenkin lievää ällötysoloa. ainoa mikä ei päde niin oon levinnyt jo nyt sivulle, mutta koska sitä painoa tuli imetyksen loputtua niin en sitten tiedä kumpaa on :D

Toisaalta on ihan sama kumpi tulee mut jotenkin oon kallistunut sen tytön puolelle... :D Kattelen vaan kaikkia vaaleanpunaisia juttuja. Siniset ei kiinnosta ollenkaan. Mutta vaikuttaako tuo, saapi nähdä. Kummatkin tulevat isoäidit kyllä toivovat tyttöä :D

Mulla on vaaka on kallistunut pojan puolelle, voipi johtua siitä että tää raskaus on nii paljon erilaisempi mitä ensimmäinen. Pahoinvointia ei ensimmäisen aikaan ollut, nyt puolestaan sitä oli reilusti, onneksi se on kuitenkin nyt huomattavasti vähentynyt. Muutenkin oireilut on ollut ihan erilaisia... No finnejä on taas poksahdellut niinkuin ekankin aikana.

Mukavahan se olisi jos nyt tulisi poika niin olisi sitten kumpikin, tyttö sekä poika, mutta se on nyt loppujen lopuksi ihan sama kumpi tulee, yhtä rakas tästäkin perheenjäsenestä tulee :)

Toivottavasti sattuu rakenneultraan niin mukava kätilö joka suostuu kertomaan ja mahan asukki suostuu näyttämään kumpi on :) Me kun kumpainenkin, siis mieheni ja minä, haluaisimme tietää sukupuolen :)

Nyt tullut tunne voimakkaampi tunne ja ajatus, että tuleva lapsemme olisi tyttö:) Saa nähdä, rakenne ultrassa maaliskuussa toivottavasti selviää:)

Takaisin