Kumpaa veikkaatte?

Mä veikkaan kans poikaa, tai sitten on vaan ihan täysin erilaiset oireet kun tytöistä on ollu. Niissä raskauksissa on päässyt fyysisesti tosi helpolla, ei oo ollu mielihaluja pahemmin yms, hirvee vitutus ollu vaan 9kk :D (e tykkää raskaanaolosta). Nyt on kuvotus ollu paljon pahempaa (ei silti oo yrjööminen ollu lähelläkä), naama kukkii ja sellasta ihme pientä renkkaa ja kolotusta jo nyt.
 
Mulla on vielä niin epävarma olo koko raskaudesta ettei oo kumpikaan olo, mut tyttöä toivoisin. Viime raskaus oli lähes oireeton ja nyt niitä olis vaikka muille jakaa. Esikoinen on siis poika. Rakenneultrassa olin näkevinäni vilahduksen pojan vehkeistä ja sitten lopun raskautta oli ihan poika olo. Saas nähdä tuleeko tässä jotain oloja :wink
 
Mulla on ihan tyttö-olo. Tai kun mua vituttaa koko ajan joku. käyrä nousee sekunnissa 100:an ja näitä kiukkupuuskia tulee koko ajan. Sit myös nyt tekee koko ajan mieli jotain epäterveellistä, kun viimeksi ei tehnyt yhtään mieli mitään semmosta. Kärsin jostain elämänkriisistäkin. Viimeksi oli tyyni ja rauhallinen ja valmis elämänmuutokseen. Oivoi.. :D
 
Täällä on vähän semmoinen poika fiilis. :) Esikoinen kun on niin en osaa verrata mihinkään. Hauska nähdä osuuko veikkaus oikein. :)
 
mäki perustan mun poika-veikkauksen siihen ku moni tuttu on saanu tytön ja ovat voineet pahoin enemmän tai vähemmän, pojan saaneet ei niinkää oo oksennellu, kuten itsekkää en oo kertaakaa voinu pahoin ja joku tuala päänupis sanoo että poika olis tulossa vaikka totta puhuen aina oon omaa pikkuprinsessaa toivonu, aina kuvitellu että tytön tuun saamaan, nyt ei vaan oo yhtää tuntunu siltä että tyttö vois tulla. mut olis se ihana saada pikkuprinssi joka olis miniversio isästään :Heartred tai sitte se pikkuprinsessa :Heartred kumpiki sukupuali on yhtä tervetullu :Heartred
 
Minusta oli ihan jännä tänään ultrassa, kun ihan loppuvaiheessa ultraaja aloitti lauseen että "Olin näkevinäni..." Ja sit lopetti ihan seinään ja samantien perään kysyi et onko meillä mitään kysyttävää :D Sanottiin sitte vaan, että öö ei kai :D Tuli semmonen olo josko se ois jo nähny jonku pojan värkin siellä mut taitaa olla aika harvinaista näin aikaisessa vaiheessa mitään varmasti sanoa.
 
Miehen serkulla on kaks poikaa ja hän oksensi 3 kuukautta koko ajan. :)
 
no emmä sanonukkaa että aina homma menöö nuan, tuttavista oon tämän ilmiön huamannu ja siihen perustan veikkauksen :) nää on näitä typeriä taikauskomuksia itellä ja todellaki vaan veikkaus, sitte ku pihalle putkahtaa niin näköö kumpi tuloo :) ja ei tiätenkää kaikilla todellakaa tommoset väitteet pirä paikkaansa, ihan vaan siis omien tuttujen oireet on menny nuan miten kerroin :) ja jokainen odottaja ja jokainen raskaus on kuitenki oma yksilönsä niin ei varmasti voi ees 10-kertane äiti olla varma oireiden perusteella kumpi siältä tuloo, mutta ihan arvailua tämä vain on täällä ja ite ainaki tykkään näitä vanhan kansan uskomuksia seurailla läheisillä ja itellä kans ku se aika koittaa ettei mitää vakavaa arviota täällä olla heittämässä :)
 
moniko meinaa myöhemmin kysyä kumpi on tulosa? :)
me ei olla kummastakaa haluttu aikasemmin tietää, eikä haluta nykkää. mun mielestä se jännitys pitää pysyä loppuhu asti. oon aina ultrisa sanonu, että EI SAA sanua kumpi se on. :D
 
Mie ainakin kysyn jos näkyis rakenneultrassa. :) Jos ei näy ni en ylimääräistä ultraa sen takia hae, kai sit syntyessä selviää.
 
Viimeks ei kysytty ku ei ollut mitään väliä, ei nyttenkään oo sikäli mitään väliä, mut kysytään kumminkin, olis se kiva tietää :)
 
Voi, kun itekki malttais pitää sen jännityksen yllä mut tiiän ettei meillä riitä kärsivällisyys :D Nooh saadaan miehen kanssa ainaki tapella nimestä etukäteen sekä hankintoja tehdä sukupuolen mukaan. Vaik ei ole kyllä tarkoitus pukea tytölle pelkkää vaalianpunasta ja pojalle sinistä, mut tuleehan tuota varmasti tehtyä jonkin verran. Sininen on yks mun lemppariväreistä niin on saanut tyttö pitää sitäkin päällänsä, mutta en mää ehkä pojalle lähtis vaaleenpunasta laittamaan :D
 
Minulla on ollut alusta saakka tyttöolo ja toisaalta meidän molempien suvuissa on enempi tyttöjä kuin poikia. Mutta saa nähdä, rakenneultrassa meidän olisi tarkoitus kysyä asiaa, koska ei vaan malta odottaa sinne asti että lapsi syntyy.
 
Esikoinen, ja vahva tunne että poika tulee, ovat omassa suvussa enemmistönä - tuuri saa käydä että tytön saa :) Ultrassakin jotenkin ihan pojan ja isänsä näköinen. Toki aivan yhtä rakas oli kumpi vain :Heartred Mutta saa kai sitä silti toivoa yhtä prinsessaa? :smiley-ashamed005
 
Takaisin
Top