Kummallisimmat paikat, missä on nukuttu päiväunia?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko lapsesi (tai kumppanisi tai sinä itse) nukahtanut päiväunille jonnekin erikoisempaan paikkaan?

Esikoinen on nukkunut ainakin leikkimatolla. Joskus taisi myös nukahtaa syöttötuoliin.

Vauvoilla lattia, leikkimatto ja syöttötuoli, taaperot on nukahtanut usein lattialle tai sängyn alle. Mies ja itse nukahtanut lattialle lapsia nukuttaessa. Tytön ollessa 3v, valui lentokoneen penkiltä lattialle ja jatkoi siinä unia, kunnes en enää kehdannut antaa olla siinä, vaikka nautinkin sylilapsen kanssa hetken lisätilasta.

Esikoisen vauva-aikana neiti nukahti leikkimatolle (en uskaltanut siirtää sänkyyn ettei herää). En voinut poistua hetkeksikkään viereltä koska pelkäsin että isoin koiramme vahingossa talloisi vauvan joten lopulta myös itse nukahdin siihen viereen - olohuoneen matolle :grin

Nuorempi on nukkunut leikkimatolla, ihan vaan lattialla, sitterissa, syöttötuolissa (kesken syöttämisen...) ja ties missä muualla. Mies on ihan samanlainen, nukahtaa joka paikkaan. :grin Joskus nukkuivat nokitusten kumpikin leikkimatolla... Esikoinen ei ole niinkään erikoisissa paikoissa nukkunut, taisi hänkin tosin joskus leikkimatolle simahtaa.

Takaisin