Sapiisakki
Näppärä viestien naputtelija
Kuulostaa varmaan typerältä, mutta pelkään käydä kakalla... Olen kärsinyt pahasta ummetuksesta ja kerran synnyttäneenä tiedän, että synnyttäminen tuntuu aikalailla samalta kuin ISOn kakan vääntäminen... Siksi pelottaa, että ulostaessa tulee jotain muutakin ulos mitä pitäisi, kun on maha niin älyttömän kovalla ja täytyy vääntää niin, että meinaa päästä verisuonet katketa.
En tiedä onko edes mahdollista tuolla tavoin saada keskenmenoa, mutta joitakin lehtijuttuja olen nähnyt joissa lapsia on syntynyt vessanpönttöön... Täytyy kysyä ensi kerralla neuvolassa jos saisi jotain ulostuslääkkeitä... Juon paljon vettä ja syön paljon kuituja, ainoastaan liikunta on jäänyt vähemmälle, mutta kävelyllä pyrin jokapäivä käymään. Luumuja tulee jo korvista.
En tiedä onko edes mahdollista tuolla tavoin saada keskenmenoa, mutta joitakin lehtijuttuja olen nähnyt joissa lapsia on syntynyt vessanpönttöön... Täytyy kysyä ensi kerralla neuvolassa jos saisi jotain ulostuslääkkeitä... Juon paljon vettä ja syön paljon kuituja, ainoastaan liikunta on jäänyt vähemmälle, mutta kävelyllä pyrin jokapäivä käymään. Luumuja tulee jo korvista.