Vargynja Admin Staff member Administrator Helmikuiset 2021 16 maalis 2025 #1 Kysytään seuraavalta "Kuka teillä useammin... " alkuinen kysymys. Eli vaikka kuka teillä useammin kylvettää vauvan tai suuttuu. Seuraava vastaa kysymykseen ja kysyy taas uuden. Aloitetaan: Kuka teillä useammin tekee lumityöt?
Kysytään seuraavalta "Kuka teillä useammin... " alkuinen kysymys. Eli vaikka kuka teillä useammin kylvettää vauvan tai suuttuu. Seuraava vastaa kysymykseen ja kysyy taas uuden. Aloitetaan: Kuka teillä useammin tekee lumityöt?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 16 maalis 2025 #2 Mies tekee kyllä useammin. Kuka teillä useammin haluaa lämmittää saunan?
Kaaho Varmaotteinen viestittelijä Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 17 maalis 2025 #3 Minä Kuka teille useammin käy kaupassa?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 17 maalis 2025 #5 Mies Kuka teillä useammin siivoaa vessan?
K kaihotar Piirimestaruustason postaaja Lokakuiset 2025 17 maalis 2025 #7 Mies Kuka teillä useammin herää ensimmäisenä?
A Aaltokukka Keskustelujen kuninkuusravaaja Tammikuiset 2023 Helmikuiset 2023 Tammikuiset 2025 Helmikuiset 2025 17 maalis 2025 #9 Aikatauluttomattomissa kalenterivapaissa aamuissa herää Taapero, muutoin minä (lasten isä ainoastaan ollessaan itse vatsataudissa) Kuka teillä osaa parhaiten soutaa venettä?
Aikatauluttomattomissa kalenterivapaissa aamuissa herää Taapero, muutoin minä (lasten isä ainoastaan ollessaan itse vatsataudissa) Kuka teillä osaa parhaiten soutaa venettä?
VäriSointu Seurustelun sensei 18 maalis 2025 #10 Mies ehkä hieman useammin grillaa ja osaa selvästi paremmin soutaa venettä. Kuka teillä heittää useammin vettä kiukaalle saunassa?
Mies ehkä hieman useammin grillaa ja osaa selvästi paremmin soutaa venettä. Kuka teillä heittää useammin vettä kiukaalle saunassa?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 18 maalis 2025 #11 Minä Kuka teillä useammin tekee aamupalaa muille perheenjäsenille?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 18 maalis 2025 #13 Mies Kuka teillä useammin ostaa itselleen uusia harrastusvälineitä?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 19 maalis 2025 #15 Mies Kuka teillä useammin vie matot ulos?
Myskimalva Asioista perillä oleva Tammikuiset 2025 19 maalis 2025 #18 Minä Kuka teillä useammin ehdottaa yhteisen ajan järjestämistä?
Pilkki24 Supliikin supersankari 19 maalis 2025 #19 Meinasin vastata minä, mutta ihan kahdenkeskistä aikaa ehkä mies ja minä useammin sellaisia arjen pieniä yhteisiä hetkiä. Kumpi useammin imuroi sohvan?
Meinasin vastata minä, mutta ihan kahdenkeskistä aikaa ehkä mies ja minä useammin sellaisia arjen pieniä yhteisiä hetkiä. Kumpi useammin imuroi sohvan?