Kuka on kuuma? ;)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko joku näyttelijä/muusikko/muu julkkis/you name it mielestäsi kuuma?

Omasta mielestäni Viggo Mortenson on Aragornina ihana. ;) Tai ehkä pitäisi sanoa Konkarina kun ei se sitten ensimmäisen osan jälkeen ole yhtään niin kuuma, kun alkaa kesyyntyä kuninkaaksi. Kaksosauringot kirjasarjan Corildon on myös hurmaava herrasmies mörökölli.

hmm.. Gerald Butler, oikeastaan kaikissa rooleissaa mitä oon nähnyt. Kiefer Sutherland Jack Bauerina, James Hetfield omana itsenään tietty. Charlie Hunnam SOA:ssa, Viggo tietty Taru sormusten herrassa, mutta ei kovinkaan monessa muussa roolissa.
Yleisesti ottaen kovis miehet, joilla on matala ja pelottava ääni, mikä käskee tekemään jotain ja ei tulisi mieleenkään olla tekemättä :grin Vin Dieselistä en ulkoisesti tykkää mutta, se ääni, voi pojat! mut sit siihen vaaditaan se pehmeä puoli, kun suojelee omiaan. Yleisesti ottaen en tykkää kovin laihoista ja herkistä yhtään, pitää olla rosoinen ja karskilla tavalla komea. Helposti kuitekin joku näyttelijärooli esim saattaa tehdä suorittajastaan hyvinkin komean tai ruman. Esim, kävin katsomassa Tuntemattoman Sotilaan ja ihan täysin hullaannuin siihen Eero Ahoon, mut sit parin päivän päästä tv:stä tuli 8 pallo elokuva ja se oli siinä, ja olin nin järkyttynyt että päivittelin sitä vielä monta päivää sen jälkeen.
Mutta, meillä on mieheni kanssa aina tapana puhua nämä jutut suoraan, ja aina sit loppun tulee kuitenkin sanottua: ei tuo oo kuitenkaan niin hyvännäköinen kuin sä. Molemmin puolin :grin

Viggo Mortensen oli kyllä ihan superkuuma Aragornina. :3some Itsellä varmaan ainoa joka veisi jalat alta jos samaan huoneeseen astuisi, on George Clooney. Siis ihan varmasti pyörtyisin ja laskisin alleni. En ole varma, kummassa järjestyksessä. :laughing002

Mulla on outo fiksaatio The Handmaid's Talen Nickiin eli Max Minghellaan. Mutta siis erityisesti siinä Nickin roolissa. En tiiä mikä siinä vetoaa. :wacky:
aa74dfb117ec3bff2846f6c94c321265.jpg

Takaisin