Kuinka vauva sai alkunsa?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Ei mennä nyt graafisiin yksityiskohtiin – kaikki me varmasti tiedämme suunnilleen, miten lapset yleensä saavat alkunsa. 😉 Mutta ehdittekö yrittää lasta kauan vai saiko hän alkunsa nopeasti? Seurailitko ovulaatiota? Kävittekö lapsettomuushoidoissa? Vai alkoiko raskaus kenties yllätyksenä?

Ollaan loppuvuodesta 2026 asti yritetty aviomiehen kanssa. Yks kemiallinen raskaus oli helmikuussa. Nyt tärppäs kesälomalla (yllättävää? 🙈). Jokatapauksessa hauskaa kun tämä sai mökillä alkunsa 😄❤️

Koitin seurailla ovulaatiota ainakin viimeiset 3kk, mut en koskaan onnistunu samaan super vahvoja viivoja ovistesteihin. Tällä viimeisellä kerralla sain melko vahvat viivat vähän alle vuorokauden sisään toisiinsa, luulen et LH-huippu oli siinä välissä.

Mä kyllä tunnen (tai luulen tuntevani) koska ovulaatio on, tunnen nippailuja jommalla kummalla puolella ☺️

Täällä tosiaan pieni tyttöni syntyi 03/26 rv 40+6❤️ jo hänen odotusaikana (ellei jopa ennen😜) oli ajatus että mahdollisen pian ruvetaan yrittämään pikkusisarusta kunhan kierto palautuu☺️

Ensimmäiset menkat olivat toukokuussa ja siitä yk 1 käyntiin. Tikutin ovulaation ja huipun sain kiinni mutta eipä vielä tärpännyt. Seuraavalla kierrolla ovulaation aikoihin mulla oli joku supervahva fiilis että ellei viimekierrolla, niin nyt varmaan tärppäsi! Ja se pitikin paikkaansa! Dpo 15 tein ensimmäisen plussan ja taas sitä ollaan raskaana🥰❤️

Takaisin