Meillä tärppäsi myös neljännestä yrityskierrosta. Olin jonkin verran seurannut ovulaatiota tikuttamalla, ja pakko myöntää että vähän pihalla olin niiden kanssa kun LH-nousuja saattoi tulla parikin kiertoon mutta yhtään huippua en saanut kiinni. Tasaisesti talleteltiin kuitenkin LH-nousujen läheisyydessä, ilmeisen hyvin tuloksin.
Aikaisemmin raskaudet ovat lähteneet myös 3-4 yrityskierrosta, mutta enemmän fiilispohjalta ilman mitään tikutteluita. Tällä kertaa ajattelin että tää on sitten meidän iltatähti ja tehdään tämä nyt sitten kaikkien taiteen sääntöjen mukaan. Tilasin ison läjän ovis- ja raskaustestejä. Valmistauduin raskauteen tiputtamalla jo keväällä edellisen raskauden raskauskiloni. Ja kesällä lopetin imetyksen. Koko yritysajan join inkivääri-, kamomilla-, minttuteetä, vadelmanlehtiteetä nostamaan hormonitasoja, d-vitamiinia, vahvaa b-vitamiinia/foolia, sinkkiä, rautaa, ubikinonia, mini-asaa otin avulaatiosta plussaan tai kierron alkuun luodakseni otolliset olosuhteet kiinnittymiselle. Jätin pois kokonaan kahvin, ja alkoholin, ja lenkkeilin parisen kertaa viikossa itseni kevyeen hikeen.
Olen 42-vuotias niin halusin maksimoida mahdollisuuteni raskauteen, tässä iässä kun ei ole mitään varmuutta että luomuna onnistuisi raskautumaan. Miehen kanssa sovimme että katsotaan jos lapsi tulee niin tulee, mutta hedelmöityshoitoihin ei mennä. Niinpä kokeilin lähes kaikkea minkä suinkin vain keksin ja löysin nettiä selaamalla, ja arvelin kustannustehokkaaksi niksiksi. Mikä niksi sitten lopulta veti, niin en tiedä. Mutta tulokseen olen tyytyväinen.