Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No oho, mäkin oon ollu siinä uskossa, että IVF mukaan menis koska tieto on varma. Mitä ihmettä se neuvola sitä sotkeeTänään 4+5.
@Heydi no tulipa tuosta sun viestistä mieleen kun soitin viime perjantaina neuvolaan ja kerroin että meille tehty icsi ja hoitavalta taholta (OYS) sain lomakkeen missä oli hedelmöittymispäivä (punktio) sekä laskettu aika 2.7. Puhelimessa kuitenkin sanoi että heidän laskuri antaa eri päivät joten neuvolan päivillä mennään. Ja kauhisteli miten näin aikaisin soitan kun raskaus oli heidän mielestä jotain 3 viikkoa. Oikeasti silloin oli päälle 4. Ja testasin virallisena testipäivänä mikä minulle annettiin. Laskettu aika heidän mielestään 6.7. yritin sanoa että eikö nyt kuitenkin tuon lomakkeen mukaan mennä minkä olen saanut IVF hoidoista niin ei. jotenkin käsittämätöntä
Ovis kp16 viimesimmät menkat alko 10.10 ja ovis oli 25.10 kai tossa se kun yleensä ovis on kp14 ni sillon ois viikot kans ton 4+2 mitä menkoista laskettuna@Charlottaa neuvola ymmärtääkseni käyttää kuukautisten ensimmäistä päivää raskauden alkupäivänä. Liittyiskö se jotenki munasolun kypsymiseen en ole selvittänyt . Oliko sulla ovulaatio kp2?