Kuinka pitkällä raskautesi on?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Paljonko sinulla on raskausviikkoja tänään? Tänne voi tulla päivittämään raskausviikkoja vaikka joka päivä. 😊

Tänään menossa 4+1. Kirjoittelen myös tuolla lapsettomuus ryhmissä kun hoidoilla tämä raskaus saatiin aikaan 🙈 eilen oli virallinen testipäivä ja aivan epätodellinen fiilis kun teksti raskaana pamahti näyttöön. Toki vähän etukäteen jo aloittelin testaamaan ja vaaleita viivoja sain liuskatesteihin ja niitä tuli muutama päivä tihrusteltua ja ylianalysoitua 😂 meille tosiaan tehtiin Oulussa icsi ja tämä oli siis ensimmäinen hoitokierros ja tuoresiirto joten aivan käsittämätöntä miten kävi niin hyvä tuuri että heti tärppäs 😭 toivotaan että pysyy matkassa kun näin alussa vasta ollaan 💓 ja tämä on tosiaan ensimmäinen lapsi joten kaikki on uutta ja jännittävää ☺️

4+5 tänään jos la 1.7. Lyön vetoa että neuvola muuttaa sen heidän taulukkoon sopivaksi ja päiviä vähenee pari, koska siellä ei merkitse ovulaatiot eikä hedelmöittymiset mitään 🙄 jos haluaa oikean lan ovulaation mukaan, täytyy oma kierto huijata. Edellisen lapsen kanssa kävi näin, la oli ihan muuta mitä piti eikä kukaan korjannut sitä edes ultrassa vaikka kasvu ei neuvolaa vastannut.

Tänään 4+5.

@Heydi no tulipa tuosta sun viestistä mieleen kun soitin viime perjantaina neuvolaan ja kerroin että meille tehty icsi ja hoitavalta taholta (OYS) sain lomakkeen missä oli hedelmöittymispäivä (punktio) sekä laskettu aika 2.7. Puhelimessa kuitenkin sanoi että heidän laskuri antaa eri päivät joten neuvolan päivillä mennään. Ja kauhisteli miten näin aikaisin soitan kun raskaus oli heidän mielestä jotain 3 viikkoa. Oikeasti silloin oli päälle 4. Ja testasin virallisena testipäivänä mikä minulle annettiin. Laskettu aika heidän mielestään 6.7. 🥹 yritin sanoa että eikö nyt kuitenkin tuon lomakkeen mukaan mennä minkä olen saanut IVF hoidoista niin ei. 😅 jotenkin käsittämätöntä 😂

Tänään 4+5.

@Heydi no tulipa tuosta sun viestistä mieleen kun soitin viime perjantaina neuvolaan ja kerroin että meille tehty icsi ja hoitavalta taholta (OYS) sain lomakkeen missä oli hedelmöittymispäivä (punktio) sekä laskettu aika 2.7. Puhelimessa kuitenkin sanoi että heidän laskuri antaa eri päivät joten neuvolan päivillä mennään. Ja kauhisteli miten näin aikaisin soitan kun raskaus oli heidän mielestä jotain 3 viikkoa. Oikeasti silloin oli päälle 4. Ja testasin virallisena testipäivänä mikä minulle annettiin. Laskettu aika heidän mielestään 6.7. 🥹 yritin sanoa että eikö nyt kuitenkin tuon lomakkeen mukaan mennä minkä olen saanut IVF hoidoista niin ei. 😅 jotenkin käsittämätöntä 😂
No oho, mäkin oon ollu siinä uskossa, että IVF mukaan menis koska tieto on varma. Mitä ihmettä se neuvola sitä sotkee 😅

@Charlottaa neuvola ymmärtääkseni käyttää kuukautisten ensimmäistä päivää raskauden alkupäivänä. Liittyiskö se jotenki munasolun kypsymiseen 🤷🏼‍♀️ en ole selvittänyt . Oliko sulla ovulaatio kp2? 😲

@Charlottaa neuvola ymmärtääkseni käyttää kuukautisten ensimmäistä päivää raskauden alkupäivänä. Liittyiskö se jotenki munasolun kypsymiseen 🤷🏼‍♀️ en ole selvittänyt . Oliko sulla ovulaatio kp2? 😲
Ovis kp16😁 viimesimmät menkat alko 10.10 ja ovis oli 25.10😌 kai tossa se kun yleensä ovis on kp14 ni sillon ois viikot kans ton 4+2 mitä menkoista laskettuna😁

5+1. Tänään neuvola soitto, jos muistan olla oikeaan aikaan puhelimen ääressä.

Muoks. 5+2. En ollut laskenut ekaa vuoto päivää, kun alkoi aika myöhään, mutta neuvolassa se laskettiin.

Muokattu viimeksi:
Tänään omien laskujen mukaan kait 5+4 :D ja neuvolan kaavalla kkt alko (tiputtelulla) ja 28pv kierto ois nyt 6+0! Meillä tulossa kakkonen, niin en soittanut ollenkaan, vaan varasin suoraan Maisasta ajan neuvollaan 28.11. ja tarvittaessa sitten perun varhaisultran jälkeen, joka on 23.11.

Takaisin