kuinka nopeasti "paikat" pehmenee?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nona911
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nona911

Satasella mukana keskusteluissa
eli kysymykseni koskee kphdunsuun pehmenemistä/ kohdunkaulan lyhenemistä...?
kävin tänään yliaikais kontrollissa(viikot tarkalleen 41+3), paikat edelleen kiinteät, ja kiinni. kohdunkaula edelleen 3cm. lääkäri kertoi yrittävänsä jotain kalvojen repimistä, muttei saanut niistäkään kiinni...

alkaa jännittämään ja tuskastuttamaan toi mahdollinen käynnistäminen..

ja kaikkia kotikonsteja ON kokeiltu ja pihalla rehkitty jäitä hakkaamalla, mutta ei tunnu missään[>:][&o][:D]

toivottavasti joku osaisi auttaa...[8|]

Sullahan voi olla vielä parikin viikkoa aikaa synnytykseen ja tuo kohdunkaulahan voi kypsyä ihan parissa päivässäkin, vaikka yleensä puhutaankin viikoista. Käypä lukemassa tuolta, melko kattavasti mun mielestä kerrottu ja suht ymmärrettävässä muodossakin.. Ja luotettavassa..

http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/etusivu?p_p_id=dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku&p_p_action=1&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku__spage=%2Fportlet_action%2Fdlehtihakuartikkeli%2Fviewarticle%2Faction&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_tunnus=duo40166&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_p_auth=

Mulla on toi pehmeneminen tapahtunut tosi äkkiä mutta toisilla siihen on mennyt kauan. Ei voi siis tietää, valitettavasti... Mun kohdalla vaikuttaa tietysti se, että noita kersoja on ennestäänkin.

Mä olin auki yhdelle sormelle viikkoja. Päivää ennen kun tyttö lähti syntymään ei ollut tapahtunut mitään muutosta, kohdunkaulaakin jäljellä sen vajaa kolme senttiä, käynnistäminen luvattiin seuraavalle päivälle raskausdiabeteksen takia. Sitten tyttö päättikin tulla itsekseen ja kun mentiin näytille oli kohdunkaulasta jäljellä vaan reunaa ja kohdunsuu avautunut kolme senttiä. Edistystä tapahtui vajaassa vuorokaudessa hurjasti vaikka olo oli suht sama ollut pitkään.

Yliaikaisilla aika usein sitten kun alkaa tapahtumaan, tapahtuukin nopeammin kuin et jos lähtee aikaisemmin/ajallaan tulemaan. Toivotaan et siis sullakin näin. Kovasti jaksuja sulle.

Takaisin