Kuinka nopeasti olette tulleet keskenmenon jälkeen uudestaan raskaaksi?

Sannalii

Jostain jotain jo tietävä
Siinähän se otsikossa jo tulikin, eli miten nopeasti olette tulleet taas raskaaksi? Mä sain keskenmenon viime syksynä, enkä ole vieläkään uudestaan raskaana :( Keskenmennyt raskaus alkoi hyvin nopeasti, olimme vasta jättäneet pillerit pois, ei edes ekoja oikeita menkkoja ehtinyt tulla. Nyt raskautta ei sitten kuulu.

Mulla on ollu kaksi keskenmenoa ja yksi kohdun ulkoinen. Ekan keskenmenon jälkeen meni 4kk, kohdun ulkoisen jälkeen 1,5v ja tokan keskenmenon jälkeen 8kk. Epäonnistuneet raskaudet on saanut alkunsa ekoista kierroista ehkäsyn pois jätön jälkeen.

Meillä meni yli vuosi. Ei nyt kannata säikähtää, ei siinä välttämättä niin kauaa mene. Mutta siinä voi kestää pitkäänkin. Lopulta uusi raskaus alkoi kun päätin että ok, mennään sitten tutkimuksiin. Piti siis vain lopettaa yrittäminen ja stressaaminen. Helpommin sanottu kuin tehty valitettavasti.

Mä sain rajun km kesällä -14, syksyn vikat menkat tuli niin,et tiesin olojen ja poisjääneiden menkkojen olevan raskaus...ja sit varhainen keskenmeno,kipeet (yleensä ei..)ja runsaammat kuin normi. Nyt jännitetään oloja :wink 4 varmistettua km ennen tota syksyn "kierto oikkua"
Toivottavasti nää olot ois:dummy1:

Takaisin