Kuinka monta viestiä tarvitset vielä, että pääset salaiseen ryhmään? 🤣

Onnenomena

Kunnioitettu kommentaattori
Maaliskuiset 2024
Kesäkuiset 2025
Montakos niitä tarvittiinkaan yhteensä tälle Kesäkuisten osastolle?

Ai niin - kolmekymmentä tarvitaan. Minulla on jo 40 viestiä kesäkuisissa, joten pääsen heti, kun se aukeaa. Nyt vaan tahkotaan ne puuttuvat viestit yhdessä!

Mä taidan tarvita vielä jokusen viestin, en oo laskenut 😂

Mulla oli yli 30, mutta en osannut hakea sillä tavalla, että näkisin kuinka monta niitä oikein on 😅🤣 oon yrittänyt parhaani tehdä salaisen osion avautumista ajatellen 😅🤣

Oon ihan uus näillä palstoilla eli mitä siis salaisessa ryhmässä tapahtuu 🤔

Oon ihan uus näillä palstoilla eli mitä siis salaisessa ryhmässä tapahtuu 🤔
Ne keskustelut näkee ja voi kommentoida vain sen salaisen ryhmän jäsenet + ylläpito 😊 Siellä monesti ihmiset uskaltavat jakaa henkilökohtaisempia asioita kun näissä ryhmissä mitä muutkin näkevät

Lisäys vielä että yleensä keskustelu siirtyy tältä puolelta salaiselle puolelle

Ohjeet viestien tarkistamiseen on täällä

Mulle oli helppoa kun profiilista näkyy yhteenlaskettu viestimäärä enkä oo muualle kirjottanutkaan 😄

Ohjeet viestien tarkistamiseen on täällä

Mulle oli helppoa kun profiilista näkyy yhteenlaskettu viestimäärä enkä oo muualle kirjottanutkaan 😄
Kiitos 🤗

Tämä on mun toinen viesti 🤣 Eli melkoisesti puuttuu ja nyt mä sit kirjoittelen kaikkea turhaa siihen asti

Ohoh, aloitin eilen, ja nyt jo on 16 viestiä kirjoitettuna! En ole edes yrittänyt tietoisesti suurta viestimäärää, nämä on kyllä kaikki vaan innostuksissaan naputeltuja :rolling:

Tää on vasta miun 17. viesti, pitänee yrittää keksiä tikusta asiaa että pääsis 16. pvä salaiseen ryhmään. 😂

Takaisin