Kuinka monta päivää vanhoista siittiöistä voi todistettavasti raskautua?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Tiesitkö että siittiöt elävät naisen elimistössä keskimäärin 2-3 vuorokautta, sitkeimmät jopa viikon? Hedelmöityskyky kuitenkin laskee pari vuorokautta siemensyöksystä. Kuinka monta päivää eläneistä siittiöistä sinä tai joku lähipiiristäsi on raskautunut?

Lue aiheesta artikkelimme täältä.

Ystäväni tuli raskaaksi, kun varmoja päiviä käytettiin ehkäisynä 6 päivää ennen ovulaatiota. Itse olen tullut raskaaksi kun seksiä on ollut dpo-3, dpo-1 ja dpo0.

Meillä taidettiin tarvita täsmäisku. Vuoden yrityksen jälkeen raskaus sai alkunsa, kun yhdyntä oli ollut dpo-1

Kolme täsmäiskua, ja neljännestä tehtiin talletus tiistaina, hedelmöittyi perjantaina. 4 päivää siis sinnittelivät? Siinäkin pitää se yksi todennäköisyys paikkansa, että ovulaatiopäivänä alkunsa saaneey ovat poikia, kun tää viimeisin kestävistä siittiöistä lähtenyt on mitä todennäköisimmin tyttö.

Esikoinen ja kuopus kutakuinkin dpo-1 tai dpo0 ja nyt tulevan vauvan ainoa mahdollinen tärppipäivä suhteessa ovilaatioon oli 6 päivää ennen eli aikamoinen sissi. Kaikki poikia.

-4 päivää ennen ovista oli talletus, ainoa mahdollinen, sillä mies oli työmatkalla. Poika tuli.

Muut on tainnu ihan ovulaation lähellä hedelmöittyä mut esikoinen oli 5 vrk vanhoista siittiöistä ja on poika

Ja kuopus on tullu kyytiin varmoilta päiviltä kun en saanu ovulaatioo kiinni ja seksiä oli vaan hyvissä ajoin mut ovulaatio oli ennen tikuttelun alkua. Todistetusti oon ovuloinu kuitenkin.

4-5päivää ennen ovulaatiota. Oli pienoinen yllätys kun olevinaan oli vielä varmat päivät ja se oli ainut yhdyntä kerta koko kuukauden aikana:rolleyes:

Takaisin