Kuinka löysit Vau.fi foorumin?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! 💖 Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen, että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. 😊

Etsin lasketun ajan laskuria, ja Vau pomppasi sieltä. Laskurin alla oli mielenkiintoisia otteita foorumista. Sivu tuli välillä muutenkin hakukoneen tuloksissa vastaan, kun etsin tietoa alkuraskauteen liittyen :smiling-eyes:

Itse löysin tämän foorumin edellisen raskauden (kemiallinen) aikaan, kun luin aiheesta, mutta raskaus päättyi niin nopeaan, etten ehtinyt rekisteröitymään. Katsotaan miten käy nyt. ☺️

Olin liittynyt vauvakuumeilun takia tänne jo vuonna 2017, mutta nyt heti kun plussasin niin muistin taas tän paikan. Ihan loistavaa, että on tällainen foorumi olemassa! :Two-hearts: :folded:

Löysin tämän hakukoneen avulla -15. Ja siitä asti olen tänne enemmän ja vähemmän kirjoitellut. 11 000 viestiä on näköjään tullut hiljattain täyteen.

Muokattu viimeksi:
Mä löysin tän kun etsin tietoa insseistä ja ivf hoidoista. Lapsettomuuspuolen keskustelut on ollu ihan huikee tuki koko meidän matkan vaikken super aktiivisesti ole kirjoitellutkaan 😊💛

Ollut jo esikoisen aikaan juttelemassa täällä, siitä on jo tovi vierähtänyt 🤣 v.2008

Muoks. eri nimellä tosin silloin, vanhat tunnukset hukkuneet

Googletellut tietoa ovulaatioinduktiosta ja silloin vain lukenut. Nyt tuli mieleen että olisikohan täällä jo joulukuisille omaa ryhmää koska tuli tarve päästä juttelemaan anonyymisti asioista.

Etsin esikoista odottaessa paikkaa jossa voisi keskustella muiden odottavien kanssa, ja joka ei ole täynnä trolleja.

Takaisin