Kuinka löysit Vau.fi foorumin

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! 💖 Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen, että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. 😊

Esikoisen raskausaikana tuli etsittyä tietoa ja erityisesti kokemuksia kaikesta mahdollisesta ja usein Google ehdotti tätä sivustoa 😊

Löysin ensimmäisen kerran kun olin raskaana niin googlettelun tuloksena tämän paikan. 😆 No se meni kesken ja sitten päätin kumminkin jäädä vaikka aluksi tuntui pahalta kun meni kesken ja päätin kumminkin odotella jospa tulisin uudestaan raskaaksi ja onnistuihan se! 🤭

Googlasin mun laskettua aikaa ja sitä kautta päädyin tänne. Mikä olikin tosi ihana juttu, koska olin jo miettinyt, että mistä löydän mulle odottajien yhteisön odotukseen. 🥰

Yrityksen aikana (eli 1,5 vuotta) googlailin ja satuin eksymään foorumille. Oon vain lueskellut muiden kokemuksia, niin sieltä yrittämisestä lopulta lapsettomuuden kokemuksiin. Sitkun plussa tuli tulin uteliaisuudesta katsomaan onko tullut tammikuisille oma foorumi. Hetken keräsin rohkeutta liittyä mutta täällä ollaan☺️

Oon lukenut tätä aiempien lasten raskausaikana, mutten oo kirjottanut. Nyt kaipasin ehkä keskenmenon jäljiltä enemmän vertaistukee, niin löysin taas tänne. :smiling-eyes:

Oon ollut täällä jo esikoisen yrittämisen aikana 2013 lähtien. Tosin välillä on ollut pitkiä taukoja kun en oo täällä käynyt. Silloin 2013 löysin tänne kun paras ystäväni vinkkasi tästä foorumista ☺️

Kuulin tästä sivusta joltain tutulta ja sitten googlailun avulla löysin perille.

Googlailin tammikuisten ryhmää. Tiesin näiden olemassa olosta, kun kaveri on näistä kuukausiryhmistä puhunut paljon. Facebookin ryhmään ei vielä uskalla liittyä, kun on niin alussa.

Googlen kautta minäkin tänne saavuin 🤭 hataria muistikuvia että ainakin edellisessä raskaudessa seurasin jo kauempaa menoa 😊

Alunperin tulin tänne etsimään tietoa lapsettomuushoidoista. Foorumilaisten kokemusten lukeminen tuntui tosi tärkeältä, kun kamppaili omien tunteidensa, pelkojen, odotusten ja toiveiden kanssa. Mietin mitenköhän aktiivisesti foorumilla tulee tulevaisuudessa oltua nyt kun pahimman kipupisteen yli on päässyt?

Takaisin