Kuinka löysit Vau.fi foorumin?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! 💖 Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen, että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. 😊

Mä löysin tänne googlen avulla keskenmenon jälkeen kun kaipasin kauheesti vertaistukea kokemukseeni, ja foorumi onkin ollu sekä siihen että uuteen yritykseen ihan paras ❤️ oon odottanu malttamattomana että pääsen jakaan raskautta muiden kuukausiryhmäläisten kanssa

Googlen kautta kuten muutkin, oon kyllä käynyt jo monien aikaisempien ryhmien keskusteluja lukemassa silloin kun oon ajatellut että josko oisinkin nyt raskaana.

Googlesta minäkin eikä tämä sivusto ollut entuudestaan kovin tuttu, jotain olen joskus käynyt lueskelemassa, mutta en tiennyt, että täällä on näin kivan aktiivisia keskusteluja 😊

Oon seuranny Vau.fi:n instaa 😊 yllätti kyllä tän keskustelun aktiivisuus ja toi mahdollisuus salaiseen ryhmään! Ja toimii ah niin helposti kännykällä ❤️

Mie en edes muista miten oon tänne eksynyt 😅 esikoisen aikaan täälä kirjoittelin ja lueskelin..

Jostain syystä välissä oli unholassa ja nyt kun aloitettiin yritys niin eksyin taas tänne

Ivf hoitoja aloteltaessa googlettelin siihen liittyviä kokemuksia ja sitä kautta eksyin sinne puolelle lueskelemaan juttuja 😁

En enää muista, miten alunperin löysin tänne, mutta molemmissa raskauksissa tuli kirjoiteltua paljon oman kuukauden ryhmään. Ihanan aktiivista keskustelua oli silloin ja vaikuttaa kivan aktiiviselta porukalta tämäkin. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Takaisin