Kuinka löysit Vau.fi foorumin?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! 💖 Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen, että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. 😊

V. - 21 toista lasta odottaessa kävin täällä satunnaisesti seurailemassa keskusteluja ja lukemassa artikkeleita. Googlettamalla taisin sivuston löytää, mutta silloin ei tullut vielä kirjoiteltua mitään tai rekisteröidyttyä jäseneksi.
Päätin nyt toisin tämän yllärikolmosen kohdalla. :smiling-eyes:

Mä oon kaikissa raskauksissa ollu tällä foorumilla. En kyl muista miten esikoisen kohdalla tänne päädyin. Molempien lasten ryhmät ollu ihan huippuja ja tullu paljon kirjoteltua ja miitejäkin järkätty. Kakkosen ryhmä on edelleen aktiivinen. Toivottavasti saadaan tälläkin kertaa hyvä ryhmä aikaiseksi. 🤩

Löysin tän foorumin kun odotin ykköstä. Siitä asti olen keskustellut täällä vau.fissä. Eli nyt noin 2 vuotta. Tänään tein ekan positiivisen raskaustestin niin heti tulin tänne toukokuisiin.

Mä kävin esikoisen yrityksen aikana täällä, mutta aktiivisempana olin hoidoissa olevien toisella foorumilla. Nyt sitä palstaa ei enää ole ja haluaisin kovasti kuulua aktiiviseen mammaryhmään niin törmäsin tähän netissä uudestaan😊

Täältä tullut etsittyä kokemuksia koko raskauden yritysajan. Nyt tuntui luontevalta liittyä mukaan, jotta joku muu voi ehkä lukea minun kokemuksia ja saada niistä vertaistukea. 😊

Mä olen käyttäny tätä forumia jokaisessa raskaudessa -> pikkulapsiarjessa. Eli neljäs kerta nyt.

Varmastikin Googlen kautta edellisessä raskaudessa vajaa kolme vuotta sitten. Iltatähden ja isompien lasten välissä on 12 vuotta, niin nykyisten teinien odotusaikaan oli ihan eri palstat.

Täällä on tullut oltua jo ennen ensimmäistä lasta. Meillä taustalla lapsettomuutta jolloin noi yritysajan ryhmät oli tuttuja. Nyt kuitenkin 4 lasta kotona ja viidettä odotan. <3

Takaisin