Kuinka löysit Vau.fi foorumin?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! 💖 Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen, että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. 😊
 
En halunnut facebookissa liittyä vastaavanlaiseen ryhmään omalla nimelläni, ettei ystävät ja tuttavat vielä saisi tietää raskaudestani. Päätin googlettaa olisiko huhtikuiset 2025 forumeita ja löysin vau.fi
 
Mä olen ollut täällä jo esikoisen ajoista. Muistaakseni tuolloin googlettelin eri paikkoja ja tämä tuntui kaikista kivoimmalle foorumille. Ja edelleen täällä, eli en ollut väärässä 😅
 
Selvittelin, miksi sovellus ei toimi ja eksyin lasketun ajan ryhmiin. Sama kuin yllä, eli facessa en halua vielä liittyä ettei vain sieltä paljastu ennen kuin itse haluan paljastaa. Kiva kuitenkin raskausjuttuja jakaa 😊
 
Liityin tänne 2015 kun esikoista odotin, oli pieni tauko nyt kuopuksen jälkeen täällä kirjoittelussa. Mutta nyt taas aktiivinen.
 
Olin jo huhtikuiset 2024 ryhmässä. Luonnollisesti siis etsin tämän huhtikuiset 2025 ryhmän, kun raskaustestiin piirtyi kaksi viivaa.
 
Mäki ihan Googlen avulla tämän paikan löysin. Kaipasin sellaistakin paikkaa keskustella, missä voi olla oman nimimerkin takana vielä tässä vaiheessa kun raskaus on niin tuore juttu.
 
Olen pyörinyt jo esikoisen ajoista lähtien täällä katselemassa, mutta en koskaan sitten uskaltanut rekisteröityä ja liityä keskusteluun mukaan. Nyt sitten päätin, kun mahdollisuus vielä tuli, että liityn mukaan. Löysin muistaakseni tämän silloin aikanaan googlatessa jotain raskauskeskustelua.
 
Taisin googletella jotain varhaisimpia plussauksia. 😅
 
Takaisin
Top