Kuinka löysit Vau.fi foorumin?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! 💖 Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen, että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. 😊
 
Alun alkaen esikoista odottaessa 2015 halusin löytää paikan vertaistuella, koska kukaan ystävä- tai lähipiiristäni ei ollut samassa elämäntilanteessa.
Sen jälkeen olenkin ehtinyt pulista yhdellä jos toisella palstalla täältä. 🤭

Täältä löytyy hyviä keskusteluja, vertaistukea, kokemuksia ja ihania tyyppejä ruudun toisella puolella jotka jaksaneet tsempata ja tukea missä ikinä! 🥰
 
Facebookissa laitoin hakuun ”helmikuisen 2025”. Vastaan tuli vau.fi:n postaus, jossa oli linkki tänne. 😊
 
Mä kaipasin vertaistukea ja keskustelua, kun aloin odottamaan esikoistani vuonna 2022. Paljon tuli kulutettua aikaa kaikkialla keskustelupalstoilla kunnes tämä valikoitui itselle parhaimmaksi. Luonnollisesti täällä jatkoin nyt, kun plussasin tästä toisesta. ☺️
 
Mä kaipasin vertaistukea ja keskustelua, kun aloin odottamaan esikoistani vuonna 2022. Paljon tuli kulutettua aikaa kaikkialla keskustelupalstoilla kunnes tämä valikoitui itselle parhaimmaksi. Luonnollisesti täällä jatkoin nyt, kun plussasin tästä toisesta. ☺️
Hieno jatkoratkaisu! Onnittelut raskaudestasi!
 
Esikoisen aikaan etsin vertaistukea, kun ystäviä ei oikein ollut. Etenkään samanikäisiä/samassa tilanteessa olevia. Ja tänne päädyin. Nyt myöhempienkin yritysaikojen/raskauksien aikana tänne aina löytänyt tieni ☺️

Täällä myös sama tarina! Vertaistuen puute ja omien ajatusten jakaminen anonyyminä, kun ei näistä vielä uskalla läheisille puhua.
 
Mä löysin kun alettiin esikoista yrittää viime heinäkuussa, vertaistuki ja tyhmien kysymysten kysyminen anonyymina kun ei vielä oltu puhuttu muille että aletaan yrittää
 
Googlaamalla löysin. Ja ihan mahtavaa, että tällanen on olemassa! Varsinkin näin esikoista yrittävänä ihan parasta saada täältä vertaistukea ja lukea muiden kokemuksia!🥰
 
Takaisin
Top