Kuinka löysit Vau.fi foorumin?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen, että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. 😊
 
Liityin tänne foorumille jo pari vuotta sitten. Silloin oli takana kaksi vuotta yritystä ilman yhtään plussaa, mikä oli alkanu käymään raskaaksi. Kaipasin vertaistukea, ja seurailin sivusta jonkun aikaa paria eri foorumia. Tämä foorumi nousi keskustelun laadussa ihan selvästi omalle tasolleen! Oli jotain vilkkaampia palstoja, mutta niistä löytyi aina jotain trolleja sekä muuten vaan ilkeästi muille kommentoivia ihmisiä. Täällä taas keskustelu oli selvästi toisia kunnioittavaa ja laadukasta (iso kiitos siitä moderaattoreille!). Ja tänne olenkin tukevasti jäänyt, ja löytänyt paljon ihanaa vertaistukea niin hoitojen kanssa kuin ihan vaan lapsen yrittämisen kanssa :)
 
Googlettelin erilaisia vertaistuellisia sivustoja, kun jätettiin ehkäisy pois. Nyt kun plussa tuli, niin liityin mukaan vertaistukea vailla.
 
Kurkin aiemmin vauva.fi:n vauvakuume-palstaa, mutta siellä oli sen verran hiljaista (ja ne alapeukuttajat!!), että lähdin googlettelemaan muita vaihtoehtoja. Täällä on ihanan kannustava ja lämmin yhteishenki 🥰
 
Mä liityin tänne esikoista odottaessa. Olisinkohan raskauslaskurin myötä löytänyt keskustelut. Edelleen aktiivisesti kirjoittelen Elokuiset 2021 salaisella puolella.
 
Odotin aikoinaan yhden lapsen yksin ja googlailin vertaistukea, eksyin tänne ja löytyikin ihan mahtava porukka vielä 6v jälkeen ollaan ison osan kanssa yhteyksissä päivittäin. 😍
Tietysti sitä tänne eksyi kun uusi raskaus on ajankohtainen. Tuo toinen puolisko kun ei ihan kaikkea aina ymmärrä😅
 
Esikoista odottaessa eksyin tänne aikoinaan v.18. En enää muista, mitä kautta. Nyt odotellaan sitten kolmatta ja tänne eksyin jälleen🥰
 
Haave vauvasta on ollut vahva jo jonkun ennen yrityksen aloitusta ja vauvakuume on ollut välillä enemmän ja välillä vähemmän pinnassa. Kuumehuuruissa olen eksynyt Googlen kautta eri palstoille lukemaan juttuja ja haaveilemaan. ❤️ Yrityksen alkaessa foorumin vauvasta haaveilevien/yrittävien puolta tuli selattua ahkerasti, en kuitenkaan osallistunut keskusteluun.
 
Olen enemmän ja vähemmän vuosien varrella täällä pyörinyt. En muista miten ihan ensimmäisen kerran tänne eksyin.
 
Googletin heinäkuiset 2024 ja tänne sitten päädyin. Melkein kolme viikkoa ehdin vain seurailla, nyt kirjauduin itsekin mukaan.
 
Googletin heinäkuiset 2024 ja tänne sitten päädyin. Melkein kolme viikkoa ehdin vain seurailla, nyt kirjauduin itsekin mukaan.
Hyvä sinä! Tämä on foorumi, jonne päätyminen oli raskaudessa ja kuten myös nyt myös pienen kasvaessa monessa ja huemankin oudossa asiassa se The juttu, jottei oo jäänyt sormi pitkäksi aikaa suuhun....
 
Olen enemmän ja vähemmän vuosien varrella täällä pyörinyt. En muista miten ihan ensimmäisen kerran tänne eksyin.
Hyvin harhailtu, silloin aikanaan. Isosti onnea raskaudestasi. Sujukoon se kaikin puolin mallikkaasti maratonin maaliin saakka.
 
Haave vauvasta on ollut vahva jo jonkun ennen yrityksen aloitusta ja vauvakuume on ollut välillä enemmän ja välillä vähemmän pinnassa. Kuumehuuruissa olen eksynyt Googlen kautta eri palstoille lukemaan juttuja ja haaveilemaan. ❤️ Yrityksen alkaessa foorumin vauvasta haaveilevien/yrittävien puolta tuli selattua ahkerasti, en kuitenkaan osallistunut keskusteluun.
Isot onnittelut raskaudestasi!
Kiva että nyt olet hypännyt myös tänne pulinoitsijoiden mukavaan joukkoon. Mitä foorumilta tai ehkäpä jo tulevalta heinäkuisten salaiselta puolelta odotat?
 
Paljon tullut luettua keskusteluja lapsettomuuteen ja keskenmenoihin liittyen tältä palstalta, mutta en koskaan itse innostunut osallistumaan keskusteluun. Nyt jostain syystä tuli oikku, että ajattelin osallistua...
 
Paljon tullut luettua keskusteluja lapsettomuuteen ja keskenmenoihin liittyen tältä palstalta, mutta en koskaan itse innostunut osallistumaan keskusteluun. Nyt jostain syystä tuli oikku, että ajattelin osallistua...
Ompas sinulle osunut oiva oikku! Tervetuloa
 
Takaisin
Top