Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. 😊

En oo ihan varma mitä tarkalleen lähdin googlailemaan, mutta etsin nimenomaan suomenkielistä keskustelupalstaa raskautumisen yritykseen liittyen jotta voisin saada vertaistukea kun se ei lähtenytkään sujumaan niin helpolla kuin mitä toivoin, ja löysin sitä kautta itseni tänne.

Oon täällä jo vuosia roikkunut, välillä säännöllisemmin ja välillä epäsäännöllisemmin elämäntilanteesta riippuen. Vanhat tunnukset tosin unohdin jossain vaiheessa, joten tää nimimerkki ei ole ollut käytössä alusta saakka. Netissä on toki palstoja joka lähtöön, mutta tykkään, että täällä on aika positiivinen ja kannustava ilmapiiri pääasiassa, ja aktiivista keskustelua :smiling-eyes:

Mä oon ollu täällä foorumilla jo vuosikaudet, esikoisen yritysajasta lähtien. Täällä on mukavan positiivinen ja kannustava ilmapiiri!

Vuosia vuosi olen täällä ollut. Nyt useamman vuoden tauon jälkeen palasin. Ei ole oikein ketään kenen kanssa jakaa ajatuksia raskaudesta tai lapsista nii kiva et jossain voi keskustella.

Etsin jotain keskustelupalstaa ja tämä löytyi :) Muistelin jotain sen nimistä, kuin hiekkalaatikko foorumia, mutta en löytänyt sitä.

Googletin vissiin jotakin raskauteen liittyvää termiä suomeksi ja löysin foorumin. Olen asunut jo pitkään ulkomailla, joten sanasto on alkanut ruostumaan. :Grimacing Face:

Ennen raskaustestiä etsin netistä kuumeisesti tietoa sanoilla "alkuraskauden oireet", kun oli kummallisia tuntemuksia. Jostain Googlen kätköistä löytyi tämä foorumi ja laitoin mieleen positiivisen tuloksen varalta.

Oon jo edellisten lasten odotus ajoista tääl pyörinyt. Oon tykänny ku keskustelu usein niin aktiivinen ja on joku jonka kaa jakaa mietteitä vauva juttuihin liittyen.

Takaisin