Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte VAU.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Siskoni vinkkasi. Hänellä useampi lapsi ja kertoi saaneensa täältä paljon vertaistukea ja tietoa. 💖
 
Etsiskelin tällaista keskustelupalstaa, kun aiempien raskauksien aikana käyttämäni näyttävät nykyisin siirtyvän melko pian alkuraskaudessa Facebookin, missä en itse halua keskustella. Nettiä selaamalla siis löysin tai olikohan Google haulla.
 
Tämä on vaikea kysymys 😂 olen jokaisesta raskaudesta käynyt täällä foorumilla enemmän ja vähemmän, ainakin alkuun. Tuttu ja turvallinen paikka mistä saa vertaistukea ❤️ Esikoisen ajalta on ihan todellinen ystäväkin täältä foorumilta löytynyt 😊
 
En muista mitä hakusanoja käytin, ehkäpä maaliskuiset2023 tms. Olen googletellut kaikenlaista infoa raskauteen liittyen ja tämän palstan löysin siinä googlettelun ohella. Emme ole kertoneet vielä kenellekään, eikä hetkeen ole tarkoituskaan, niin kova tarve oli aloittaa loputon kyseleminen ja asioiden jakaminen heti. Tämmöinen väylä siihen sitten löytyi! 🤗
 
Olen ns vanhaa kalustoa, ja olen liittynyt foorumille jo esikoisen yritysvaiheessa.. ja varmaan kurkkinut tätä foorumia jo ennen sitä. Googlettamalla aika varmasti alunperin :)
 
Lueskelin ensin sivuston juttuja ja siitä päädyin tänne foorumille.
 
Etsin raskauslaskuria ja huomasin että on keskustelupalstoja ja muistin kaverin joskus kuuluneen jojonkin maaliskuiset1234 ryhmään ja siksi siis etsin sen.
 
Netistä googlettelemalla löysin sivuille ja tajusin tälläsen fooruminkin olemassaolon 👍
 
Netistä googlettelin raskausjuttuja ja tän sivun juttujen kautta löytyi foorumikin esikoisen odotusaikana 😊
 
Ystävä, jolla on jo yksi lapsi ja nyt toinen tulossa, vinkkasi että täällä voi käydä hyviä keskusteluja ja kysellä asioita muilta odottajilta.
 
Takaisin
Top