Kuinka löysit foorumille?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Hei heinäkuiset!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte VAU.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :)
 
esikoisen odotuksen aikaan kaipasin vertaistukea ja googlailemalla päädyin tänne :) ja pois en oo lähteny kulumallakaan Beaming Face With Smiling Eyes
 
esikoisen odotuksen aikaan kaipasin vertaistukea ja googlailemalla päädyin tänne :) ja pois en oo lähteny kulumallakaan Beaming Face With Smiling Eyes
Sama mut jo esikoisen yritysajalla Beaming Face With Smiling Eyes 2016 vuodesta oltu eikä lähetäCat With Tears Of Joy
 
Googlettelin vertaistukea edellisessä raskaudessa ja sille tielle jäin! En ehkä palstan aktiivisin kirjoittelija tai kommentoija, mutta paljon vertaistukea olen kyllä saanut! :folded:
 
Esikoisen aikaan kaipasin myös tällaista anonyymiä foorumia kun ei vielä uskaltanut julkisesti keskustella kaikesta. Ja oon niin vanha varmaan että silloin ainakin keskustelufoorumit tuntui omalta formaatilta. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Esikoisen aikaan olin aktiivinen täällä foorumilla
 
Takaisin
Top