Kuinka löysit foorumille?

Googlaamalla. Esikoisen aikaan käytin toista foorumia joka nyttemmin on suljettu. Sitä yritin aluksi etsiä ja tämän löysin korvaajaksi. Tällä ollaan pyöritty siis 2015 alkaen.

Muokattu viimeksi:
Olen joskus törmännyt netissä keskusteluihin ja nyt päätin liittyä mukaan:smug:

Kun toive lapsesta syttyi kuukausia sitten, rupesin tietenkin googlettelemaan kaikenlaista raskauteen liittyvää. Erilaiset palstat tulivat tutuiksi pelkkänä lukijana. Nyt tuntui kivalta ajatukselta liittyä tänne, ja jakaa omia kokemuksia raskausajasta ja saada vertaistukea. :)

Ollut joka raskaudessa täällä mukana ja välillä pyörinyt muutenkin. :)

Olen ollut joka raskaudessa myöskin täällä :)

Aikoinaan varmaan löysin sen raskauslaskurin avulla.. Nyt tulin kun haluan vertaistukea ja jotenkin läheiset ei ehkä jaksa tätä mun intoa ymmärtää kun kyseessä on jo neljäs lapsi

Löysin foorumille kuumeillessani esikoista. Taisin toiselta, vähemmän aktiivisesta foorumilta saada vinkin

Googlen kautta ja meni hetki ymmärtää että tämä on aktiivinen foorumi. Tuntuu että nykyään kaikki on Facebookissa vain

Google neuvoi. Tarvin vertaistukea, koska ei olla vielä monelle kerrottu, ja ne, jotka tietää, on joko lapsettomia tai teinien äitejä. Se yksi odottava kaveri meinataan yllättää sitten kasvotusten, niin en voi hänellekään mitään päivitellä. :laughing002

Googlaamalla. Suurin osa ystävistäni on vela-porukkaa, joten kaipaisin paikkaa missä voi keskustella lapsista ja raskaudesta.

Yhtään en muista, mutta todennäköisesti esikoisen aikaan joko laskurin kautta tai googlailun johdosta. Artikkeleita löytyy kattavasti kaikista mahdollisista aiheista ja ne on sujuvasti kytketty foorumiin. Miten voisi olla päätymättä tänne?

Takaisin