Kuinka löysit foorumille?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Heippa!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :)
 
Muistaakseni etsin jotain raskausjuttuja tuossa 2018 ihan vaan google niin jotenkin sitten jonkun tekstiä oli luettavissa ja päädyin tänne ja sittenhän kirjauduin.
 
tyttäreni sai alkunsa elokuussa 2017 ja löysin tänne googlen kautta ja monista varoitteluista huolimatta liityin (vauvafoorumilla kun omanlainen maine) ja täältä olen saanut paljon tukea raskausaikana sekä varmaan vielä enemmän kun on vauvakuumeillu ja lasta ei kuulunutkaan niin nopeasti kuin oli toiveissa.
 
2014 kun tuli miehen kanssa ekan kerran puheeksi lapset lähitulevaisuudessa, löysin Googlen kautta tänne kuumeilemaan. Siitä saakka olen kirjoitellut enemmän ja vähemmän täällä niin kuumeilijoissa kuin odottajissakin.
 
Muinoin kun esikoisesta googlailin kaikennäköistä raskauteen liittyvää, löysin tieni tänne. :)
 
Oon ekasta joskus selaillut näitä ryhmiä, mutta sillon en alkanu tänne kirjotteleen. Nyt sit ihan mielenkiinnosta päätin alkaa enemmän aktivoitumaan :smiley-angelic006
 
Vanhasta tottumuksesta täällä myös niin kuin esikoista ja tokaa odottaessa :happy: en muista, miten alun perin päädyin, mut varmaan ihan googlaillen
 
2015 kun aloin odottaa esikoista löysin tämän foorumin ja vakio kalustoa olen ollut siitä asti, yhdessä jos toisessakin ryhmässä aktiivisena! :grin
 
2013 joulukuussa esikoista odottaessa kun nla täti anto vau:n mainoksin varustetun tietokirjasen niin sit piti tulla kattelee et mitä kaikkee täältä löytyy.
 
Alunperin syksyllä 2013, esikoinen syntyi huhtikuussa 2014. En vaan edes muista nimimerkkiäni, eikä sitä sähköpostiosoitettakaan ole enää olemassa.. Eli palasin ny kun plussasin.
 
Oon liittynyt tänne jo aikoja sitten (ehkä 2009-2010) ja seuraillut keskusteluja, mutta en muista olenko koskaan aiemmin kirjoitellut. En siis yhtään muista miten eksyin juuri tähän foorumiin. Nyt sitten rohkaistuin ja aktivoiduin enemmän. :)
 
Liityin esikoisen aikoihin joko syksyllä 2013 tai keväällä 2014, näkisköhän sen tiedon jostain? En kyllä yhtään muista miten tänne löysin, varmaan olin lukenut jotain artikkeleita ja keskusteluita ja kun täällä keskustelu vaikutti (ja on edelleen) fiksumpaa, kuin muilla palstoilla, niin täällä viitsii itsekin kirjoitella :)
 
Omasta profiilista näkee liittymispäivän. Löytyy kun klikkaa omaa nimimerkkiä vaikka viestin yhteydestä. :)
 
Olen kirjoitellut täällä enemmän tai vähemmän aktiivisesti viime loppukesästä saakka. Löysin foorumille silloin, kun etsin tietoa ja vertaistukea keskenmenosta toipumiseen. Molempia löytyi roppakaupalla :)
 
Löysin tänne esikoisen odotusaikana. Muistaakseni tätä mainostettiin jossakin sovelluksessa,jonka olin ladannut.
 
Foorumille uskaltauduin vasta nyt, mutta vaun sivuilla on kyllä tullut vierailtua useamman kerran ihan googlen avulla. Nyt tänne foorumille löysin tieni äppsin kautta.
 
Takaisin
Top