Kuinka kauan uskaltaa odotella kuukautisia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja M85/2
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
M

M85/2

Vieras
Moi.
Nyt tarviin apua, uskomatonta että yli 30v kahden lapsen äiti joutuu edes kysymään tälläisiä, mutta koskaan en ole ollut moisessa tilanteessa aikaisemmin..

Eli yleensä kierto on 31-33 päivää ja olen käyttänyt jo kauan Flo sovellusta menkkojen seurailuun ja sovellus aikalailla päivälleen ne jo osaa kerroa, nyt kuitenkin on menkat melkein 2vkoa myöhässä ja testit on negoja.. tilanne stressaa ja oletettavasti varmaan vain pahentaa asiaa, mutta kuinka kauan sitä nyt sitten voi odotella niiden kuukautiset alkua ennenkuin kannattaa ottaa johonkin yhteyttä? Käytössä minipillerit eli ihan ekana ei pitäisi raskaana olla..

Kun käytössä on minipillerit, niin voi käydä että kierto heittää nyt. Minipillerit voivat aiheuttaa ylisuuria munarakkuloita, jolloin kierto pidentyy (tästä lukee lääkkeiden selosteessa, taisi olla yleisinä haittavaikutuksina). Minulla on nyt vuoto loppunut kokonaan minipilleriä käyttäessä, pari vuotta olen käyttänyt niitä. Kuinka kauan sinulla on ollut minipilleri?

Jos asia kovasti vaivaa, käy heti huomenna verikokeissa varmistamassa, oletko raskaana. Minipillerin piikkiin pistäisin pitkän kierron jos et ole raskaana.

Oliskohan neljä vuotta tullut jo popsittua noita, viikon sisällä heittelyn koen vielä ihan normaaliksi mutta tämä kaksi viikkoa alkaa olemaan jo outoa, kuukautis kipuja on kyllä ollut koko ajan, vuoto vain puuttuu.. kai olis vaan paras koittaa yrittää rentoutua ettei stressi enää pahentaisi ongelmaa..

Minulla ei ollut minipillereiden kanssa kuukautisia kolmeen vuoteen. Kierto palautui jossain vaiheessa hyvin hyvin pitäkänä takaisiin (noin 75-100 päivää), kunnes normalisoitui pillereiden jäätyä kokonaan pois.

15 päivää nyt mennyt eikä edelleenkään näy eikä kuulu.. järkyttävän flunssan tosin oon saanu mukaani jostain, kai ne menkat alkaa tähän samaan rytäkkään..

Takaisin