Me alettiin puhua vauvasta, kun oltiin oltu pari päivää yhteyksissä... Tää juttu kolahti ja kovaa. Meidän tausta on se, että ollaan tavattu 1994 ja silloin "hengailtiin" jonkin verran. Väliin mahtui lähes 17 vuotta, kun ei oltu missään tekemisissä. Mä ehdin siinä välissä naimisiin ja olin 15 vuotta entisen mieheni kanssa. hänen kanssaan en lapsia halunnut.
Kun nykyinen mieheni otti muhun vuosien jälkeen yhteyttä, se oli menoa. Ilmeisesti molemmilla oli jäänyt jotain "hampaankoloon" :). Ekat 5 viikkoa puhuttiin puhelimessa ja kirjoteltiin netissä, koska mies oli ulkomailla. Tunne siitä, että tää on se ainoa oikea vahvistui koko ajan. Samoin myös tunne siitä, että haluamme yhteisen lapsen.
Siitä asti, kun hän kotiutui, ollaan oltu erottamattomat. Tai no, mies on edelleen reissuhommissa, mutta muuten. Tää meidän juttu alkoi helmikuussa ja saman vuoden syyskuussa jätin pillerit pois. Nyt yritystä on takana reilu vuosi, jonka aikana kaksi raskautta on päättynyt keskenmenoon. Raskaudun siis suht helposti, mutta joku menee pieleen :(. Miehellä on 10 vuotias poika, joka on ottanut mut mahtavasti mukaan elämäänsä. Me ollaan ehkä "hätäisiä" siksikin, että mä en tästä enää nuorru...
Jep, sellanen on meidän stoori :).