Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä esikoinen syntymässä ensi helmikuussa ja meillä Volvo S40. Mietittiin, että täytyyhän se auto vaihtaa, mutta aloin kumminkin miettimään, miten ootte muut pärjänneet pienemmällä peräkontilla? Rattaat yms…
Meillä oli kolmen lapsen kanssa kia rio ja hyvin mahduttiin olemaan. Hankalin oli kaukalovaihe kun se vei telakan kanssa hirveästi tilaa. Minä istuin yleensä keskellä kahden istuimen välissä. Rattaat ostettiin semmoiset, jotka mahtui pieneen konttiin ja usein jalkatilassa meillä oli pitkään pakettiin taittuvat ns sateenvarjorattaat. Neljäs kun tuli niin vaihdettiin 7-paikkaiseen.
Toistaseks ollaan pärjätty sedanissa mut itteä alkanu mietityttää et miten pitkä puolisoni mahtuu ratin taakse siinä vaiheessa kun hänen taakse tulee joko kaukalo tai turvaistuin, riippuen siitä kumpi vie vähemmön tilaa. Meillä on perustilava VW Jetta joka on meille tosi rakas ja uskollisesti palvellu vuoooosia. Takakonttiin mahtunu kaikki vaunut ja kärryt mitä sinne ollaan yritetty mahduttaa ja hyvin jää tilaa autotarvikkeille ja ostoskasseille. Toisaalta tuttavallani on semmoinen pieni ihana kurkkupurkki jossa kaksi lasta ja mies kulkevat aika sujuvasti, joten kai tää palapeli jotenkin tuossa Jetassakin saadaan toimii
Mä vähän sitä just mietin et oonko mä jatkossa kuski kun vielä mahtusin siihen ja mies tulee bussilla perässä vai mitä sitä keksisKannattaa mitata hyvissä ajoin, sillä meillä ei olisi onnistunut Mazda6:ssa laittaa sen enempää kaukaloa kuin turvaistuintakaan kuljettajan penkin taakse ja meillä mies on ihan keskiverto 180cm pitkä. Isompaan vaihdettua on ollut kiva, kun minäkin olen voinut ajaa välillä.
Mä vähän sitä just mietin et oonko mä jatkossa kuski kun vielä mahtusin siihen ja mies tulee bussilla perässä vai mitä sitä keksis